Intercooler?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211057
    OPCdriver
      Lid sinds:
      1 August 2009

      Ik ben momenteel op zoek naar een andere intercooler dan uiteraard de oem welke vinden jullie de beste oplossing.
      Het gaat om een Astra G OPC van model 2003.
      Of is alleen EDS de enige die een goed passende levert?
      Of is de orginele voldoende met de onderstaande parts?
      Ik heb momenteel al een K&N 57i filter met verkorte aanzuiguigweg , H turbo met ectra coolset en een Dbilasturbospruitstuk en een Dbilasinlaat , 470cc inj. , 3.6 drukregelaar en Bailey’s valve.

      #17506096
      OPCdriver
        Lid sinds:
        1 August 2009

        Oja . even voorstellen ik ben Marcel en heb voor deze OPC al diverse Opels gereden van B Kadett tot E en div. Astra’s sport en nu dus de OPC.

        #17506097
        robbyrood
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 February 2006

          EDS alleen, neee, ook Mantzel , Lexmaul etc. maar probeer Ebay.de eens.
          Trouwens in het duits is het LADELUFTKÜHLER.

          #17506098
          OPCdriver
            Lid sinds:
            1 August 2009

            Ga ik zeker doen , ik wil nl een intercooler die de orginele vervangt en waarbij ik mijn airco niet hoef op te geven.
            Ik heb hem nu ook van Dbilas gezien en die vindt ik persoonlijk niet interessant hij is nl gefelst ala een koelvloeistof radiateur en die hebben de neiging nog wel eens de druk niet aan te kunnen.
            Het liefst dus gelast zoals orgineel of EDS hem leveren kan maar deze is wel kostbaar.
            Marcel.

            #17506099
            youri_corsa_gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 April 2006

              Hierzo half op de pagina, wel vrij prijzig maar een goeie/grote http://www.courtenaysport.co.uk/index.php?act=viewDoc&docId=24

              #17506100
              OPCdriver
                Lid sinds:
                1 August 2009

                Bedankt Youri , het een indrukwekkende site alleen kan ik niet goed van de foto’s afhalen of deze cooler voor een G of H is.
                Hij is wel wat ik zoek qua uitvoering (mooi afgelast)en passend zonder gezaag en gehak.
                Ik heb ook een fantastisch uitlaatsysteem gezien (76mm) als dit niet “flowed” weet ik het niet meer.
                Ik ga in ieder geval deze mensen er wat meer over vragen , nogmaals bedankt
                Marcel.

                #17506101
                youri_corsa_gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 April 2006

                  Deze is voor een Astra G want de H staat onder VXR, deze is voor de Astra G en oude type Zafira OPC.

                  #17506102
                  OPCdriver
                    Lid sinds:
                    1 August 2009

                    Thanx , ik heb ze onmiddelijk gemaild omtrent deze vragen en heb keurig antwoord gehad , de intercooler zier er wel niet zo mooi uit als bij de H versie maar zit wel meer in de rijwind en is gelast en monteerbaar zonder te hakken of te zagen.
                    Ook de uitlaat van deze jongens is super ook weer direct monteerbaar inplaats v/d orgi.
                    Nu alleen nog even sparen , de pond staat ook nogeens laag dat maakt het nog interessanter.
                    Ook geven ze nogeens goeie tips (aansluitpunt “blow-off valve) dit heb ik ook direct gewijzigd alleen moet ik het nog testen belasting
                    Marcel:

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.