intellink navi 80 Vivaro bijwerken

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) intellink navi 80 Vivaro bijwerken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358419
    Martijnb1976
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2018

      ik ben in het bezit van een nieuwe Vivaro met een intellink navi 80 systeem .

      nu ben ik erachter gekomen dat de kaarten verouderd zijn .

      weet iemand hoe ik deze moet bijwerken .?

      ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet !

      bvd

      #18359028
      groningen808
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 April 2017

        Hallo.

        Ik ben sinds 3 weken in het bezit van een vivaro met navi 80 intellink.

        Ik rijd veel met aanhanger. Zo kon ik met de vorige type bj 2016 met navi 50 de parkeersensoren handmatig met een knop uit schakelen. Helaas schijnt het met dit systeem niet meer te kunnen zelfs niet door het schakelaartje van de stekker.

        Heeft iemand hier ervaring mee hoe het wel uit te schakelen is??

         

        Mvg

         

        #18362644
        Mehari
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 December 2018

          deze volg ik

           

          #18363101
          Joheij
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 January 2019

            hoi,

            als je de vivaro in zijn achteruit versnelling zet, kun je op het display een plus teken aanklikken,

            daarachter zit een menu waar je het achteruitrijsignaal kunt uitzetten.

            #18364778
            Demonwarlord
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2019

              hoe moet je het navigatie systeem updaten ????? is nieuwe vivaro 2019 ?  toolbox wordt geblokkeerd door mijn pc ?

              #18365125
              Marc van der Heijden
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 March 2019

                zit daar een sd kaart in?

                Als de navigatie van tomtom is, dan tomtom home downloaden, sd kaart in kaartlezer van je pc of laptop doen, en vervolgens kaart kopen

                #18365135
                Marc van der Heijden
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 March 2019

                  IK zie nu dat er geen sd kaart voor je kaarten in zit, je kunt via deze site : https://opel.navshop.com/downloads/ eenvoudig je systeem updaten, en het ziet er naar uit dat je dit snel moet doen:

                  De satellieten waarvan GPS-systemen gebruik maken, houden de tijd bij in een teller. De teller voor het weeknummer springt om de 19 jaar weer op 0. Dit zal om middernacht op 6 april 2019 gebeuren. Het is vergelijkbaar met de kilometerstand in oudere auto’s, die na 99.999 km weer op 0 springt.

                   

                  Doordat het weeknummer weer op 0 springt, kan een communicatiefout ontstaan tussen de GPS-satellieten en de GPS-ontvanger in uw navigatiesysteem. Dit kan ertoe leiden dat bepaalde navigatiefuncties niet goed meer werken. De update kan dit voorkomen.

                   

                  Wat betekent dit voor u? Dat het tijd is voor een update van uw navigatiesysteem!

                   

                  als je hier kijkt : https://www.opel.nl/beleef-opel/infotainment/infotainment-vivaro.html

                  #18387318
                  VAN BELLE Jean Marc
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    22 April 2015

                    Een blanco USB stick aansluiten, dan naar menu ergens Opties en daar ergens zit de optie om je gegevens naar USB te zenden. Als je dan inlogt op je link hierboven, zal die automatisch zien welke kaarten je kunt komen. Maar het Hongaars softwarebedrij zou naar het schijnt al jaren geen updates meer leveren. Zo heb in mijn buurland Noord Makedonia als blanco in mijn NAV50 maar zou ik dat ergens kunnen oplossen met die stick.

                    Als je nieuwe kaarten op je stick hebt, moet je die instoppen in de NAVxx en dan pas aanzetten en zal die vragen om die up te daten. Eigenlijk is de NAVxx een gewoon moederbord PC. +je

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.