Intellilink koppelen met S9 lukt niet

Forumindex Forums Modellen Corsa Intellilink koppelen met S9 lukt niet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372101
    petercorsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2020

      Wie o wie kan mij helpen.

      Android auto van Galaxy S9 koppelt niet met mijn intellilink 4.0 in mijn Corsa E van 2016.

      heb het vanavond met een huawei geprobeerd van mijn broer en dat werkt perfect.

      heb al van alles geprobeerd…wie kan mij helpen.

       

      grt: Peter

       

      #18372131
      bobdimaniman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 September 2011

        Hallo Peter,

        Heb je wel de goed versie van Android Auto op de telefoon staan? neem aan dat het daar om gaat?

        Weet namelijk dat de software verschilt voor het merk processor in de telefoon en als je het zelfde bestand als op de huawei ook gebruikt op de samsung kan het zijn dat dit de reden is dat het niet werkt. Er staan wel informatie berichtjes bij de downloads waar je kunt vinden welk bestand je voor jou telefoon moet hebben.

        Systeem werkt op mjn S8 perfect dus zou de S9 dat ook gewoon moeten doen.

         

        mvg. Rob

        #18372149
        petercorsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2020

          ik heb de ARM64-v8a in mijn telefoon.

          heb via apkmirror.com de app geladen..diverse eerdere versies geprobeerd maar niet werkend te krijgen.

          schijnt een probleem met de S9 te zijn als ik zo rechts en links eens kijk.

          de Huawei die ik getest heb had ook de ARM64-v8a nodig en die werkte meteen.

           

          Grt:Peter

          #18372166
          petercorsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 January 2020

            Ik heb het werkend nu.

            ik had een nieuwe samsung kabel gekocht maar deze werkte niet,hier kwam ik achter nadat ik mijn telefoon met die kabel heb geconnect met mijn laptop.

            er gebeurde niets.daarna een andere kabel geprobeerd met mijn laptop en die werkte.

            toen heb ik deze software van android auto via APKMIRROR gedownload;Software package  4.6.593334 van android auto

            geinstalleerd op mijn galaxy S9 en connect met mijn intellilink 4.0 van mijn opel corsa E 2016.

            en voila meteen op het scherm in de auto. :yahoo:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.