Intellilink Google maps

Forumindex Forums Modellen Corsa Intellilink Google maps

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372447
    Denholt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2020

      Dag,

      Vraag waar ik zo snel geen antwoord op vind:

      Aankomende week mag mijn vrouw een Opel Corsa uit 2015 ophalen. Deze is voorzien van het Intellilink systeem. uit 2015 dus zonder apple CarPlay maar met de volgens mij slechte navigatie Bringo. Nu is mijn vraag dat als ik mijn telefoon verbind met het systeem en ik zet op mijn telefoon Google maps of Flitsmeister aan krijg ik dan het geluid van de aanwijzingen wel via de boxen te horen?

      Hoor graag van jullie.

      #18372473
      RRAAVVII
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2011

        ja dat kan

        #18372508
        Wilfred Kries
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2020

          Dat zou wel handig zijn, ik zou dat ook graag willen, opel Insignia uit 2014… verbinden met telefoon, spotify ed

          misschien via update

          #18372526
          Luuk Ophorst
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 January 2020

            Ik heb helaas ook het Bringgo systeem op mijn Corsa E uit 2015. Maar ik kan de Bringgo app niet aanklikken. Zal wel komen omdat ik nog geen  Bringgo op mijn telefoon heb.. West Europa is niet te vinden in de playstore dus kan ik hem ook niet uitproberen.

            Het zou ideaal zijn als ik Here of Google mapps via mijn telefoon op mijn Intellilink systeem zou kunnen laten afspelen maar volgens mij kon dat niet. Ik zou dan zo’n 4.0 systeem in moeten (laten) bouwen. Of hebben jullie een andere oplossing?

             

            #18372601
            Denholt
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 February 2020

              Auto opgehaald, rijd heerlijk. Maar: Werkt dus niet. Je sluit je iPhone via bluetooth aan en kiest dan voor media-bluetooth. Dat kan wel. Zo hoor je wel meldingen van je telefoon over de box. Enige nadeel is dan dat je geen radio kan luisteren. Dus het werkt niet samen. Heel jammer. Dan maar navigatie en flitsmeister zonder geluid.

              :scratch:

              #18372662
              petercorsa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 January 2020

                volgens mij als het geen intellilink 4.0 is gaat dat niet.

                heb zelf intellilink 4.o en heb android en iphone carplay er in zitten.(corsa E 4-2016)

                mijn android auto met galaxy S9 werkt prima,nog wel met de USB kabel maar als mijn S9 geupdate is naar android 10 zou dit ook via bleutooth

                moeten gaan.

                #18372663
                Denholt
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 February 2020

                  [quote quote=18372662]volgens mij als het geen intellilink 4.0 is gaat dat niet. heb zelf intellilink 4.o en heb android en iphone carplay er in zitten.(corsa E 4-2016) mijn android auto met galaxy S9 werkt prima,nog wel met de USB kabel maar als mijn S9 geupdate is naar android 10 zou dit ook via bleutooth moeten gaan.[/quote]

                  Klopt. Maar ik had alleen gehoopt dat als ik radio aan het luisteren was je de navigatiemelding van de telefoon wel zou horen. Net als dat je radio aan het luisteren bent en je telefoon gaat over. Had verwacht dat dit niet zo moeilijk zou zijn.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.