IntelliLink 900 iPod-aansluiting

Forumindex Forums Modellen Insignia IntelliLink 900 iPod-aansluiting

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277803
    Powerwing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2016

      IntelliLink in de Opel Insignia (model 2015) : heb een iPod Classic (nog met harde schijf van 30Gb, één van de laatste modellen voor de iPod Touch). Altijd perfect gewerkt in mijn Astra J, en nu in de Insignia werkt ook alles normaal.
      Er is maar één probleempje : ik zie de omschrijving van het liedje en de cover dat aan het spelen is op het scherm van de IntelliLink, maar wanneer de volgende song begint te spelen, blijft dezelfde omschrijving staan (ik hoor dus de volgende song wel, maar de omschrijving blijft). Wanneer ik manueel een volgende of vorige song kies, is alles wel ok.

      Enig idee ? Laatste software-updates zijn volgens de garage geïnstalleerd.

      Edit : werkt nu nog minder goed. Eerst en vooral gaat hij niet automatisch naar de iPod wanneer ik de USB aansluiting insteek, en moet ik dus zelf via de MEDIA knop de iPod kiezen. Vervolgens kan ik bladeren door de songs, playlists, artiesten, albums, enz. dat allemaal geen probleem, maar ik kan niets afspelen, want staat constant in pauze (twee verticale streepjes). Erop drukken (display van de auto) helpt niet, blijft op pauze. Al verschillende keren geprobeerd iPod af en weer aan te sluiten, instellingen op iPod zelf gecontroleerd, enz. Niets helpt… :(

      Edit 2 : juist eens de iPod naar fabrieksinstellingen gereset, en m’n library opnieuw gesyn’d. Eens kijken wat dat morgen geeft…

      #18325528
      Powerwing
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 August 2016

        Ok, iPod volledig gereset en music library weer erop gezet. Speelt normaal af, geen probleem, alleen blijft dat probleem van de verkeerde weergave. Er speelt een song, bv. A-Ha Take on me, met de juiste titel afgebeeld op het scherm van de Intellilink, volgende song begint te spelen bv. Madonna Deeper, ik zie de tijdbalk vooruitgaan, ik hoor Madonna maar op het scherm staat nog steeds A-HA met Take on Me…
        Vreemd, toch. Nooit gehad in mijn Astra.
        Nog iemand die dit probleem heeft ? Met een iPod of eventueel andere MP3-speler ?

        #18325529
        Powerwing
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2016

          Eens een stuk van mijn iTunes library op mijn iPhone 5S gezet en daar heb ik het probleem niet. Had ergens al iets gelezen over compatibiliteitsproblemen met IntelliLink en de iPod Classic, ook op Amerikaanse auto’s van GM…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.