Instap lijst

Forumindex Forums Modellen Grandland X Instap lijst

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18396553
    Tjerk Visser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 July 2020

      Hoi allemaal, ik ben op zoek naar nieuwe rvs schilden “Opel” die in de deurinstap zitten. (zie foto)

      op11-12
      De huidige zijn behoorlijk gekrast. (vorige eigenaar was volgens mij een bouwvakker die vak met zand in de auto zat.)
      Heb al gegoogeld maar kan niks echt vinden. Iemand een tip?

      #18397708
      quandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2017

        Ik snap zelf eigenlijk niet waarom ik dit bericht plaats. Het is misschien een beetje vragen : “Zit er veel water in de Noordzee”?

        A. één van de vele Opel dealers…..?

        B. https://www.bing.com/search?q=opel+grandland+instaplijst&form=ANNNB1&refig=c38ec19927674e09a919d2821b4efe6b&sp=-1&pq=opel+grandland+instap&sc=0-21&qs=n&sk=&cvid=c38ec19927674e09a919d2821b4efe6b

        Hoeveel lijsten wil je hebben?

        #18397713
        Tjerk Visser
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 July 2020

          Is dat denigrerende toontje nodig? :negative:

          Ik zoek gewoon de originele tegen een schappelijke prijs.

          Excuse me for asking. :tongue-out:

          #18397717
          quandor
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2017

            Dan heb je met mijn bericht precies waar je naar op zoek was.

            En ja, dat toontje was nodig, want ik heb vele tientallen hits gevonden en los daarvan, één van de vele Opel dealers in Nederland levert je erg graag twee.

            Imho zit je qua vraagstelling niet heel ver weg van deze vraag: https://opel-forum.nl/forums/topic/afvalbakje/

            #18397727
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Instaplijsten voor de grandland x zijn enkel origineel af fabriek te krijgen bij dealers, of webshops die uit het opel magazijn verkopen. En sinds opel van PSA is is er weinig op voorraad en wordt er weinig after-market voor geproduceerd.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.