Insinia achter speakers

Forumindex Forums Modellen Insignia Insinia achter speakers

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209236
    insignia wijnand
      Lid sinds:
      22 March 2009

      Heren insignia kenners,

      sinds 4 weken ben ik in het trotse bezit van een Insignia 1.8 business met 18 inners en creme geitenpikkenleerking:

      na wat verkenning van de auto is het mij opgevallen dat er achter in de hoedenplank sparingen zijn gemaakt waar ovale speakers in geplaatst kunnen worden!! dat is heel mooi, want qua geluid kan het altijd beter als de standaard installatie die er in zit!!

      nu ben ik al op zoek gegaan naar de benodigde speaker draadjes!! ik kan me namelijk niet voorstellen dat opel zo veel verschillende kabelbomen maakt dat deze draadjes niet aanwezig zijn! kan iemand dat bevestigen;)

      ik heb al achter de bekledig gekeken en daar zie ik wel wat draadjes lopen, maar wat zijn nu de daadwerkelijke speaker draden??

      Ik heb nog geen TIS van de insignia kunnen vinden! heeft iemand voor mij een tip?

      ik hoor het graag!

      #17471712
      guyke
        Lid sinds:
        28 July 2008

        Denk niet dat die daar gaan liggen want dat is voor de infiniti boxen en dit is een optie.

        grtz

        #17471713
        Sjors-V6
          Lid sinds:
          7 March 2008

          Waarom heb je dan niet het Premium Soundsystem of het Infinity Soundsystem genomen ?

          Het Infinity systeem heb ik laatst even beluisterd, damn wat een geluid.. ja daar kreeg ik kippenvel van ! Ik heb een origineel af fabriek Bose Soundsysteem in mijn Omega, maar je kan goed merken dat dit weer iets van de laatste generatie is ! echt het zou mij die 800€ meer prijs dik waard zijn !!

          Groet,
          Sjors

          #17471714
          guyke
            Lid sinds:
            28 July 2008

            En geloof me als je weet hoeveel verschillende kabelbomen zijn zou je aardig je oogjes opentrekken

            #17471715
            guyke
              Lid sinds:
              28 July 2008

              En geloof me als je weet hoeveel verschillende kabelbomen zijn zou je aardig je oogjes opentrekken

              #17471716
              insignia wijnand
                Lid sinds:
                22 March 2009

                origineel gepost door guyke
                En geloof me als je weet hoeveel verschillende kabelbomen zijn zou je aardig je oogjes opentrekken

                Beetje jammer dat er zoveel kabel bomen zijn, zal ik toch op de een of andere manier de achter speakers af moeten takken……heeft iemand een idee of dat gaat?

                #17471717
                Opel4all
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 August 2006

                  origineel gepost door insignia wijnand

                  Ik heb nog geen TIS van de insignia kunnen vinden! heeft iemand voor mij een tip?

                  ik hoor het graag!

                  Hallo,

                  De TIS voor de Insignia, zul je ook niet kunnen vinden, word niet meer uitgebracht:thumbdown

                  Gaat nu allemaal online, heb ik mij laten vertellen.

                  EPC, staat de Insignia nog wel op :thumbup

                  Groetjes, Joche

                  Groetjes, Joche

                  #17471718
                  nicocorsa
                    Lid sinds:
                    6 June 2006

                    alle schema’s en nodige uitleg staat op de site channel21
                    daar geraak je met een opel account in alle gegevens .

                    maar die ga ik je niet geven lol .

                    #17471719
                    tijgetje57
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2004

                      origineel gepost door nicocorsa
                      alle schema’s en nodige uitleg staat op de site channel21
                      daar geraak je met een opel account in alle gegevens .

                      maar die ga ik je niet geven lol .

                      Wellicht kan je voor hem kijken…. Zou aardig zijn. Toch? :P

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.