Insignia’s in Z-frankrijk??

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia’s in Z-frankrijk??

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251047
    turbosix
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 November 2010

      Een uur geleden reed ik Gap (zuid frankrijk) uit en net daar buiten stond een grote vrachtwaggel met trailer met daar op 8 Insignia’s met nederlandse kentekenplaten?!?!
      Nu vraag ik me af wat die wagens hier doen met NL kenteken?
      Worden ze ergens in de buurt gebouwd of zijn het gestrande wagens?

      #18052555
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        normaal krijgen ze pas een kenteken bij de dealer toch?

        als het gestrande wagens zijn dan is het wel HEEL fraai :D

        #18052556
        Arjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Misschien vervangend vervoer voor mensen die met pecht staan? Of een verdwaalde chauffeur……..

          #18052557
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Dat denk ik ook vervangings wagens, ze worden daar niet gebouwd dat is alleen in Russelsheim.

            #18052558
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Huur auto’s die men daar bij een verhuur zijn achter gelaten. En met een vrachtwagen op gepikt worden. En terug naar nl gebracht!?

              #18052559
              Tigrex
                Lid sinds:
                7 October 2009

                Je zou idd denken dat het huur auto’s zijn. Geen Hertz sticker achterop? :D

                #18052560
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  je kunt ook auto’s huren zonder reclame

                  #18052561
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Inderdaad huurauto’s of auto’s die inderdaad als vervangend vervoer gaan dienen.
                    Een paar jaar geleden waren het nog Astra H’s, daarvoor Vec B’s.

                    Kom regelmatig in die hoek en je ziet vaker zulke vrachtwagens vol Nederlandse wagens van eenzelfde merk&model. VW zie je ook regelmatig.

                    #18052562
                    turbosix
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 November 2010

                      Luxe wagen voor vervangend vervoer. Nu vind ik t wat minder spannend dat mn astra hier wat kuren vertoont, lekker met een insignia naar huis. Hahaha.

                      Ik kon zo geen stickers van een verhuurder (hertz) vinden.

                      Maar was iig een mooi gezicht 8 van die dikke zwarte insignia’s bij elkaar…

                      #18052563
                      turbosix
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 November 2010

                        Ps;
                        Mijn buurman hier op de camping heeft ook een insignia en die heeft altijd frans gereden, maar die roept nu al dat hij voorlopig niet meer anders wil.
                        De volgende wordt weer 1 maar dan een krachtigere!

                        Wij willen ook groter gaan rijden en hebben gekeken naar een vectra OPC. maar ik begin nu wel te twijfelen aan een Insignia met een bescheiden motortje (om hem te kunnen betalen.).

                        #18052564
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          Tja, Insignia is wel nodig als je met een heel gezin + caravan ofzo terug moet komen vanuit Z-Frankrijk. Ze hebben vaak ook nog kleinere ’terugkomwagens’ voor mensen die niet zo’n grote wagen nodig hebben.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.