insignia weetjes

Forumindex Forums Modellen Insignia insignia weetjes

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242941
    Peter1802
      Lid sinds:
      3 November 2011

      Hallo allemaal
      Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Insignia sportstourer cosmo 160pk diesel.Hiervoor had ik een vectra cosmo station 150 pk diesel.
      Nu heb ik een paar vraagjes
      Als ik de spiegels inklap met de sleutel werkt dit perfect maar bij uitklappen met de sleutel maar gaan de ramen ook gelijk mee open,dit was bij de vectra niet het geval.dan gingen alleen de de deuren van de vergrendeling en de spiegels klapte dan weer uit.
      En er brandt maar 1 achteruitrijlamp bij achteruitrijden,hoort dit of horen er twee te branden.
      Ben benieuwd naar u antwoord
      Groet Peter

      #17937990
      Astraman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 July 2004

        :hmmz Zeer apart, staat er niks in van de handleiding? Zo niet, dan zou ik er even mee naar de dealer gaan. Die kunnen het vast uitleggen of anders als het een storinkje is hem aan de computer knopen om het eruit te halen.

        Achteruitrijlamp, zou kunnen, maar waarom die tweede dan? Wellicht een defect lampje.

        #17937991
        GM-Tuningparts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2005

          @Peter1802 wrote:

          Hallo allemaal
          Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Insignia sportstourer cosmo 160pk diesel.Hiervoor had ik een vectra cosmo station 150 pk diesel.
          Nu heb ik een paar vraagjes
          Als ik de spiegels inklap met de sleutel werkt dit perfect maar bij uitklappen met de sleutel maar gaan de ramen ook gelijk mee open,dit was bij de vectra niet het geval.dan gingen alleen de de deuren van de vergrendeling en de spiegels klapte dan weer uit.
          En er brandt maar 1 achteruitrijlamp bij achteruitrijden,hoort dit of horen er twee te branden.
          Ben benieuwd naar u antwoord
          Groet Peter

          insignia heeft maar 1 achteruitrijlamp.

          wat de spiegels betreft ( dat de ramen dan open en dicht gaan ) is een bekend probleem bij de insignia rijders / opel.

          #17937992
          Peter1802
            Lid sinds:
            3 November 2011

            wat de spiegels betreft ( dat de ramen dan open en dicht gaan ) is een bekend probleem bij de insignia rijders / opel.[/quote]

            En daar is softwarematig niets aan te doen bij de dealer? Wat ik al vertelde werkte het bij m’n vorige Vectra namelijk wel perfect.

            #17937993
            Martin85
              Lid sinds:
              7 October 2011

              En, is dit probleem al opgelost?
              Mijn vrouw wist dit ook één maal voor elkaar te krijgen ;) ikzelf heb er tot opheden nooit last van gehad.
              Indien dit blijvend is toch even langs de dealer rijden.

              #17937994
              Peter1802
                Lid sinds:
                3 November 2011

                @Martin85 wrote:

                En, is dit probleem al opgelost?
                Mijn vrouw wist dit ook één maal voor elkaar te krijgen ;) ikzelf heb er tot opheden nooit last van gehad.
                Indien dit blijvend is toch even langs de dealer rijden.

                Heb de dealer gebeld en dit schijnt zo te horen bij de Insignia

                #17937995
                RunningArchie
                  Lid sinds:
                  21 October 2011

                  @Peter1802 wrote:

                  Heb de dealer gebeld en dit schijnt zo te horen bij de Insignia

                  It’s not a bug. It’s a feature :D

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.