insignia vriendendag

Forumindex Forums Overige Meetings insignia vriendendag

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264359
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo beste insignia fan/vrienden/freaks .

      wegens het weer tijdje stil was . en ik en alain een aantal foto’s hadden gepost dat we samen waren gekomen dachten sommige . dat er een niet aangekondigde samenkomst was .

      nu heb ik na wat denken . en vorige weekend wandelen een mooie historische plaats gevonden . deze plaats licht in belgie hasselt limburg .

      deze plaats licht vlak naast de snel weg dus vlot bereikpaar eet voorziening is er in de buurt ook . maar dit is een rustige historische plaats waar veel wandelaars door trekken . dus mss ook wel ideaal voor vrouw en kind mee te brengen en jullie een klein stukje van mijn provincie stad te laten kennen .

      nu heb ik al wat info navraag gedaan maar ik mag de binnenplaats niet gebruiken om auto’s te plaatsen . maar mag wel de publieke parking gebruiken . zijn er mense die interesse hebben om in mei /juni een zondag tot daar te komen . dan zou ik graag mss een paar datum’s horen en eventueel een lijst met name met interesse dan kan ik mijn aanvraag indienen .

      25mei 1juni 8juni 15 juni 22 juni 29juni zijn volgens mij wel datum’s waar we wss mooi weer treffen .
      de plaats waar dit mss gebeurt is volgende

      http://www.abdijsiteherkenrode.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18220222
      Opeloco
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 February 2011

        Plaats is voor mij totaal geen probleem :D
        Datum zie ik wel wat anderen voorstellen.

        #18220223
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          dan wacht ik de andere jongens af hier en maak ik als ik een vaste datum heb en plaats een facebook pagina klaar voor . laten rond te gaan zodat we nog meer mense bereiken

          #18220224
          calibra-power
            Lid sinds:
            1 July 2004

            ik kom ook!
            Datum maakt niet zoveel uit.

            Jeroen

            #18220225
            cocker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 May 2013

              je kan op mijn aanwezigheid rekenen

              #18220226
              nicocorsa
                Lid sinds:
                6 June 2006

                beste mense opdat dit topic over gezet is naar een andere pagina ga ik verder in het meeting topic mvg Nico

                #18220227
                alaintrines
                  Lid sinds:
                  8 July 2012

                  25 mei is mijn favoriet, heb ik namelijk al verlof gepland :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.