hallo beste insignia fan/vrienden/freaks .
wegens het weer tijdje stil was . en ik en alain een aantal foto’s hadden gepost dat we samen waren gekomen dachten sommige . dat er een niet aangekondigde samenkomst was .
nu heb ik na wat denken . en vorige weekend wandelen een mooie historische plaats gevonden . deze plaats licht in belgie hasselt limburg .
deze plaats licht vlak naast de snel weg dus vlot bereikpaar eet voorziening is er in de buurt ook . maar dit is een rustige historische plaats waar veel wandelaars door trekken . dus mss ook wel ideaal voor vrouw en kind mee te brengen en jullie een klein stukje van mijn provincie stad te laten kennen .
nu heb ik al wat info navraag gedaan maar ik mag de binnenplaats niet gebruiken om auto’s te plaatsen . maar mag wel de publieke parking gebruiken . zijn er mense die interesse hebben om in mei /juni een zondag tot daar te komen . dan zou ik graag mss een paar datum’s horen en eventueel een lijst met name met interesse dan kan ik mijn aanvraag indienen .
25mei 1juni 8juni 15 juni 22 juni 29juni zijn volgens mij wel datum’s waar we wss mooi weer treffen .
de plaats waar dit mss gebeurt is volgende
http://www.abdijsiteherkenrode.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;