insignia voor modificatie terug naar dealer? volgens GM.

Forumindex Forums Modellen Insignia insignia voor modificatie terug naar dealer? volgens GM.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247226
    red2003
      Lid sinds:
      11 May 2011

      Dag allemaal,

      Krijg vandaag een mailtje van GM dat mijn insignia uit nov 2011 met spoed naar de opel dealer moet voor een modificatie.???????
      De werkplaats zegt dat er een module moet worden ge- herprogrameerd??

      Wie heeft deze mededeling ook ontvangen en wat is het?

      Recall aan Uw Opel Insignia met kenteken … uit nov 2011…
      Via General Motors Nederland hebben wij vernomen dat er een modificatie aan Uw auto met kenteken ..-…-.. uitgevoerd dient te worden. Daar deze modificatiewerkzaamheden noodzakelijk zijn om de veiligheid van U en Uw auto te kunnen waarborgen dienen deze zo spoedig mogelijk uitgevoerd te worden. Onze servicemedewerkers kunnen u nader informeren betreffende deze modificatiewerkzaamheden.

      Overmorgen, vrijdag 2 maart weet ik het, maar ben nu al benieuwd.

      Groeten
      Red

      #18001575
      Insignia_fan
        Lid sinds:
        1 October 2011

        Houd me effe op de hoogte, de mijne is namelijk ook van eind november 2011.
        Ik heb nog niks gehoort van mijn dealer.

        #18001576
        opel-limbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2007

          Mijne is van 08-2011. Ben benieuwd. Wie weet waar het betrekking op heeft??

          Greets Roel.

          #18001577
          Michael01
            Lid sinds:
            3 January 2012

            Mijn insignia sports tourer 1.4 Benz Eco is geleverd op 02-01-2012, auto was 05 december 2011 al bij de dealer. Eens kijken of mijne ook retour mag. Vraag me af wat de modificatie zal zijn.

            #18001578
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              toch wel tof dat opel je snel contacteert . om iets te laten aanpassen in verband veiligheids overwegingen .

              vind ik toch .

              #18001579
              Melgi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 July 2011

                Die van mij is van oktober 2011. Maar even contact opnemen met de dealer.

                #18001580
                red2003
                  Lid sinds:
                  11 May 2011

                  Ben net terug van de dealer. Er is nieuwe software geinstalleerd in de BMC zeg maar de boordcomputer. Waarom weet ik niet en wist de dealer ook niet, alleen maar nieuwe versie. Ikzelf heb tot nu toe geen problemen met de computer gehad. Misschien nu een betere temperatuur beheersing ??
                  Ter aanvulling, mijn auto is een insignia 1,4 T uitvoering cosmo met stoelverwarming en DVD900 en de duurdere stoelen.

                  Heb wel 2x dat mijn navigatiesysteem helemaal was uitgevallen, echter even uit/aan en hij deed het weer. Zou dit het dan zijn ??
                  Mocht ik nu andere storingen krijgen laat ik wel wat weten.

                  Groetjes

                  #18001574
                  red2003
                    Lid sinds:
                    11 May 2011

                    Volgens mij heeft de modificatie te maken met de verwarming. Het werkt nu heel goed.
                    Hoor zelfs de ventilator lopen als ik er een graadje bij zet (voorheen leek het wel of hij niks deed). Merk duidelijk verschil in de temp/climate control.

                    Andere zaken heb ik niet kunnen opmerken.

                    #18001581
                    Michael01
                      Lid sinds:
                      3 January 2012

                      Vandaag even langs de dealer geweest. Met deze oplopende buitentempraturen viel het mij op dat het in de auto warm was. Instelling climate control is auto met 19 graden. Ook in het menu staat de ventilatiestand op hoog!

                      Als je in de auto stapt begint de koeling enthousiast, maar na een stukje gereden te hebben merk ik dat er nagenoeg geen luchtstroom meer uit de ventilatiegaten komt, dus lekker warm. Als ik dan handmatig de blower harder zet, of ik doe de tempartuur naar beneden dan kan ik het redelijk controleren. Maar dat is niet de bedoeling van de Climate control.

                      Dealer heeft gemeten wat de tempratuur was van de Climate control en deze is correct. Toen ik vermelde van een modificatie kreeg ik te horen dat het van oudere modellen zou zijn. Heb toch mijn twijfels en ga van de week maar een meter in de auto meenemen.

                      Hebben anderen hier ook last van ?

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.