Insignia rijder in aankomst !

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Insignia rijder in aankomst !

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344244
    remco1991
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 June 2017

      Goedendag heren van het goede leven !

      Ik stel me even voor, ik ben remco uit nieuwstadt, werkend in maastricht en dit alles in het altijd mooie limburg.

      Ik heb jaren lang een lease auto gereden de renault clio voornamelijk, en daarvoor een mondeo mk2 en focus mk2.

      Nu heb ik eens een leen auto gehad van een schade bedrijf en dit was een opel insignia, mijn eerste kennis making met deze prachtige auto.. of dit een 1.6 1.8 of 2.0 is weet ik niet meer, maar het reed voortreffelijk in ieder geval.

      na een aantal jaar (nu dus) en ik geen lease auto meer rijd is het tijd voor een eigen auto, het wordt een insignia station, wel heb ik nog geen gevonden die mij overhaalde.

      Links en rechts hoorde ik wel veel verhalen dat de insignia een probleem auto is ?? mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de 1.6T vanwege de 180 pk, de 2 liter klinkt in mijn ogen beter ivm het gewicht maar deze moeilijk te vinden in een station.

      In iedergeval, ik hoop zsm een geschikte insignia te vinden !

      groeten remco ! :cheers:

      #18344277
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, Remco

        Iedere auto model heeft zijn eigen problemen, ik weet uit ervaring dat je er geluk mee moet hebben. :-)

        Ik heb een E Kadett gereden, amper iets aan gehad en goed door de keuring steeds, zo niet maar kleinigheidjes.
        Ik heb een Astra F gereden 7 jaar direct door de keuring geweest, nooit iets aan gehad, buiten de nodige onderhoud!,
        maar deze meneer wilde perse wat jonger en ruimer. :scratch:
        Nu heb ik een Zafira!, die kan er geen genoeg van krijgen, die houd wel van aandacht, daar zie ik meer mee af dan mijn vrouw! :wacko:

        En het lijkt wel hoe jonger, hoe slechter ze gaan worden!, en dan al die technische tering zooi er in, allemaal mooi als het blijft werken. :wacko:

        ik wil je niet ontmoedigen hoor!, misschien heb je geluk en onderhoud speelt hier bij ook een grote rol. :rolling:

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.