Insignia 1.6t

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia 1.6t

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256416
    AvP
      Lid sinds:
      22 March 2013

      Na mijn voorstelronde mijn eerste vraag maar eens op het forum gooien.

      Ik heb een Insignia gekocht met 35dkm op de teller volgens NAP. Echter het boekje geeft aan dat hij alleen op 10dkm een beurt gekregen heeft na 1 jaar. Hij is nu 1 1/2 jaar verder. Volgens een aantal berichten zou ik dus bij 40 dkm weer terug moeten maar dan zit er 2 jaar tussen de intervalbeurten. Is dit een probleem? Zouden jullie sowieso elk jaar een beurt aanbevelen?

      Met andere woorden, wat zouden jullie als interval aanhouden. Als ik de dealer bel zegt die uiteraard dat hij naar binnen moet.

      #18118940
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        opel schrijft voor MAX 1j of 30dkm . het eerste wat komt

        maar je hebt ook in je instumentenpaneel een display die zelf een berekening maakt wanneer je best op onderhoud komt .

        deze kan je vinde als je op de pinker knop . het knopje menu drukt . en daar in gaat zoeken kom je een percentage waarde tegen die weergeeft hoelang je ongeveer nog mag /kan rijden .

        niemand houdt u tegen sneller of later te gaan . maar garantie is dan weer een ander geval bij schade rijde .

        #18118941
        AvP
          Lid sinds:
          22 March 2013

          Dank je, ga ik meteen proberen als hij in bezit is…

          Maar ik denk dat een algehele check door mijn plaatselijke dealer geen overbodige luxe is…als er dan wat aan het licht komt is het iig nog garantie.

          #18118942
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            een extra checkup is nooit overbodig . zo ben jezelf zeker van de zaak . en kan je dealer mss wijze op aandachtspunten of dergelijke .

            en garanties daar ga ik me niet over uit spreken . maar denk wel dat het bekend klinkt dat de fabrikant deze niet graag uitdeelt als het echt niet nodig is en zei het kunnen doorschuiven naar de klant .

            de beste oplossing wordt gemaakt tussen de fabrikant een goede duidelijke dealer die je probleem uitleg en aankaart met jouw en fabrikant en dan probeert een overeenkomst te sluiten . want dit is tegenwoordig al heel moeilijk vele mense denke dat alles vanzelf sprekend garantie moet zijn .

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.