inlaatbrug c20ne

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) inlaatbrug c20ne

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346538

    chriske
    Participant
    • Topics 56
    • Reacties 579
    • Offline
    • Lid sinds:
      31 October 2008

    juist een vraagje zijn alle c20ne inlaatbruggen en ecu dezelfde
    omdat er wel verschil zit in pks bij de c20ne s

    grtz chriske

    #18350708

    Corsa_GSi
    Participant
    • Topics 32
    • Reacties 3797
    • Offline
    • Lid sinds:
      30 June 2004

    Een C20NE is toch altijd 115pk?

    C20NE
    Bauform: R4
    Steuerung: OHC
    Anzahl der Ventile: 8
    Bohrung (mm): 86,0
    Hub (mm): 86,0
    Volumen (cm³): 1998
    Leistung (kW bei min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A ab MJ91, Vectra A)
    Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E)
    Verdichtung: 9,2 : 1
    Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2
    Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung
    Steuerung: Zahnriemen
    Abgasanlage: geregelter Katalysator
    Eigenschaften:
    Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20), Calibra (F16CR, F18CR, F18+CR, AF20), Frontera A (MSG 5E-T), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L, AR25), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20)

    Het enige dat ik weet is dat er een Irmscher inlaatspruitstuk is voor deze motor die meer pk / koppel oplevert.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.