Inhouden , daarna in storing(sleuteltje)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Inhouden , daarna in storing(sleuteltje)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343169
    danny001
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 April 2011

      Hallo ik ben Danny , volg het forum al jaren maar ben niet heel erg actief op het forum. Maar nu…. heb ik het volgende probleem met Mn Vectra 2.2 dgi 2006 automaat.Met inhalen tussen de 3000 en 4000 of 5000 toeren houd hij in (schok) en springt dan in storing. Als ik het contact uitzet en daarna weer aan is de storing weg. Dit probleem is er al even en met de airco aan lijkt het erger te worden. Heb hem al laten uitlezen en daar kwamen verschillende dingen uit zoals brandstof sensor, brandstofpomp en zelfs een keer de versnellingsbak ?. Radeloos ben ik. Wie heeft enig idee? Mvg Danny

      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      #18343389
      fredje74
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 April 2017

        Hoi probeer eens de brandsof klepjes svc genoemd had het zelfde probleem gefixt en rijd weer als een trein

        #18343394
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Hogedruk pomp en of drukregelaar.

          #18343407
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Vaak is dit een teken dat de brandstofpomp defect is als dit al eerder naar voren is gekomen met uitlezen zou ik deze toch maar eens vervangen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.