Informatie Rekord 2.3 (marktplaats) gevraagd

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Informatie Rekord 2.3 (marktplaats) gevraagd

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17862537
    opelkadetje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 December 2004

      maandelijkse balwentelingen :jerry

      #17862541
      CQPV6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 October 2008

        noem het zoals je wilt, maar ben je al wezen kijken dan? :thumb :ass

        #17862542
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          @Reijnduhrs wrote:

          @CQPV6 wrote:

          sorry hoor…..
          Je wilt 75km per dag gaan rijden met een olle rekord diesel, maar 400 kmtjes om hem te bekijken is teveel gevraagd…. :ass :thumbdown

          En je eigen auto moet eerst nog weg ook?
          Je gaat dus vol vertrouwen met 30 jaar oude techniek (en confort) 15á20dkm per jaar rijden omdat het zo lekker goedkoop lijkt???

          Wat is er toch aan de hand met bepaalde mensen…. :hmmz

          Ten eerste heb ik de post aangemaakt om vooraf informatie te vergaren,
          soms blijkt dan een rit van 400km niet eens gemaakt te hoeven worden!
          Daar is het forum toch voor!?

          Verder heb ik nergens vermeld dat ik voor comfort of goedkoop rijden ga!
          Ik weet niet waar je deze gegevens op baseerd, maar jij bent schijnbaar je ei kwijt.

          Wat is er toch aan de hand met bepaalde mensen…. :ass

          hmm ik vind het ook n beetje vreemde manier van doen
          je wild eigenlijk die auto kopen

          gaat zelfs je eigen te koop zetten
          hebt ook al n bod gedaan van 2800???

          maar hebt hem nog steeds niet gezien???
          omdat 400 km te ver rijden is :sleeping
          begrijp ik het zo goed??????

          tjah dat je dan reactie,s krijgt die je niet wild lezen
          is in mijn ogen eigen schuld ;)

          je had beter meteen die auto kunnen gaan bekijken
          ipv mensen op t forum te atenderen op deze auto ;) ;)

          maar t is jou feestje
          nu enkel nog hopen dat de kater meevalt ;) ;)

          #17862543
          lenn0
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 February 2009

            Ik vind het het helemaal niet zo vreemd om eerst informatie over een auto/verkoper te vragen, maar dat komt misschien door mijn persoonlijke ervaringen.

            Heb zelf wel eens een auto gekocht, nota bene bij een clublid, met een hele berg verborgen ellende, wat allemaal gewoon goed had moeten wezen.
            Hoop gezeik met de verkoper gehad, die achteraf bij een hoop mensen toch wel slecht bekend stond en al eerder geintjes had geflikt.

            Nou, ik kan je wel vertellen dat je dan wel baalt dat je zulke dingen niet van te voren wist…

            Naast gezelligheid lijkt dit forum me nog steeds de aangewezen plek voor hulp én advies.

            #17862544
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              @lenn0 wrote:

              Ik vind het het helemaal niet zo vreemd om eerst informatie over een auto/verkoper te vragen, maar dat komt misschien door mijn persoonlijke ervaringen.

              Heb zelf wel eens een auto gekocht, nota bene bij een clublid, met een hele berg verborgen ellende, wat allemaal gewoon goed had moeten wezen.
              Hoop gezeik met de verkoper gehad, die achteraf bij een hoop mensen toch wel slecht bekend stond en al eerder geintjes had geflikt.

              Nou, ik kan je wel vertellen dat je dan wel baalt dat je zulke dingen niet van te voren wist…

              Naast gezelligheid lijkt dit forum me nog steeds de aangewezen plek voor hulp én advies.

              wat extra info is nooit weg
              maar wat jij eigenlijk post is dat jij n auto hebt gekocht waar van alles aan scheelde
              dus niet echt heel goed bekeken hebt

              en dat je daar eigenlijk door t forum voor gewaaschuwd had willen worden??

              tjah als het zo gemakelijk was ;)

              als ik n auto koop doe ik dat op eigen oordeel
              niet meer niet minder ;)

              #17862545
              lenn0
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 February 2009

                Nee hoor, niet een kwestie van niet helemaal goed bekeken, daarom zeg ik ook verborgen ellende.
                Het ging niet bepaald over een roestplekje in de lak dat ik over het hoofd had gezien. ;)

                Die jongen van 17 die die ellendige a manta had gekocht (heb je vast wel gezien in het manta gedeelte) had zeker ook beter moeten kijken?

                Ik neem aan dat jij ook niet een auto helemaal uit elkaar gaat trekken als je gaat kijken of het wat is. ;)

                Ik ga zoiets niet zo snel op het forum gooien, maar als ik twijfel vraag ik toch wel even rond bij bekenden van me of ze iemand toevallig kennen.

                En ja eigelijk is het dus wél zo gemakkelijk, want als ik rondvraag of iemand een beetje betrouwbaar is en ik krijg dan gekke dingen te horen, dan ben ik er persoonlijk gelijk klaar mee! ;)

                #17862546
                Reijnduhrs
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  Zo, nu hoef ik er nog maar 40 (enkel); http://link.marktplaats.nl/483179902.

                  #17862547
                  m400
                    Lid sinds:
                    22 November 2004

                    Nog effe en hij staat voor de deur…..

                    #17862548
                    mugenpower
                      Lid sinds:
                      31 May 2005

                      Hahaha…. Zo een verkochte Manta ook is teruggevonden binnen 2 weken op marktplaats, echter wel helemaal gestript. Kerel moest hem hebben voor de hoofdprijs en vervolgens trekt die hem leeg en zet hem op MP. :hmmz :hmmz sommige mensen.

                      #17862549
                      eddepet007
                        Lid sinds:
                        11 February 2005

                        nou kun je hem nu iig bekijken

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.