info over verkoper

Forumindex Forums Modellen Calibra info over verkoper

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211224
    d.kadett
      Lid sinds:
      19 December 2005

      Wie weet er iets over ene Henk uit Heerlen,(hij noemt zichzelf “calibra”)
      de man adverteert met veel calibra-onderdelen op marktplaats maar zodra je hebt betaald stuurt hij maar de helft van de bestelling op en die is dan vervolgens nog kapot ook?Ik ben nu al bijna drie maanden met hem bezig over een paar kleine lullige dingetjes:de gasdempers aan de achterklep en een sensor voor het koelwaterreservoir.

      Elke keer zegt hij dat hij het dit weekend opstuurt,maar vervolgens komt er nooit iets.
      Wie heeft een adres/telefoonnr van hem?(per u2u aub)

      Iedereen die wat van hem wil kopen:Haal het persoonlijk op,want met opsturen komt hij NIET zijn woord na.
      Bij deze zijn jullie gewaarschuwd voor hem.:thumbdown

      #17509109
      robbyrood
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 February 2006

        Waarom niet van Hennie Boomkamp???
        Of Maurice uit Roermond zit op MP en doet gewoon normaal zaken.
        Dit ga je niet winnen, internet verkopen en ook belazeren is niet beschermd.
        Daar wordt niets mee gedaan, dus succes!!

        #17509110
        Lex
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2004

          ga aangifte doen en meld dat ook bij die kerel.
          dat als hij voor een bepaalde datum geen onderdelen geeft of je geld terug ga je aangifte doen.
          bij mij op deze manier ook al 2x gebeurd op marktplaats.
          zodra je gaat dreigen krijg je je geld terug.

          #17509111
          MV
            Lid sinds:
            1 July 2004

            ga onder een andere naam en email adres en zeg dat je het zelf op komt halen dan heb je ze adres en kun je hem persoonlijk aanspreken op wat je nog van hem krijgt.

            politie doet er niks mee, heb het zelf ook al eens meegemaakt en moet nog steeds antwoord krijgen wat ik nooit zal krijgen:fy1

            #17509112
            dudie-c20ne
              Lid sinds:
              5 August 2009

              ben al hard bezig voor zoegnaamd wat onderdelen halen dus maybey heb ik snel een telefoonnummer of adres voor je

              grtz bjorn

              #17509113
              corres
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 April 2006

                handig hier te vertellen.
                de meeste opelmannen kijken hiero

                #17509114
                d.kadett
                  Lid sinds:
                  19 December 2005

                  Thanks voor de reacties,helaas hebben er meer met dit bijltje gehakt.

                  Hij beweert dat hij alles heeft opgestuurd maar ik betwijfel het.Om het persoonlijk te halen gaat me een beetje te ver:hij woont in t zuiden en ik in zuid holland;voor die paar tientjes ga ik daar niet heen.
                  In elk geval hoop ik bij deze anderen voor een oplichting te behoeden.
                  Helaas doet de politie niks tegen zulke lui;”Daar zijn de belangen te klein voor.”
                  Ik ben er klaar mee.

                  Toekomstige kopers:Succes bij eventuele internet-aankopen,of neem contact op met gevestigde verkopers.

                  #17509115
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    ik heb het zelfde gehad met hem, ook moeilijk en moeilijk, uiteindelijk wel gekregen gelukkig :thumbup

                    #17509116
                    Vectra16v
                      Lid sinds:
                      6 March 2005

                      Die kerel adverteert ook echt al jaren met dezelfde onbenullige onderdelen op internet, veelal zaken die ieder ander allang weggegooid zou hebben..

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.