Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Info Calibra Turbo – IVM mogelijke aanschaf
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2016 om 08:46 #17276566
topic kan gesloten, dank voor de replies!
11 mei 2016 om 08:56 #18318531zo te zien erg netjes onderhouden…. onderhoudsgeschiedenis zit erbij… ik vind het geen geld voor een calibra turbo… ook gezien de km-stand.. ( kijk of de motor een revisie gehad heeft en de turbo ook)
van die 204pk moet je niet precies vanuit gaan.. kan met de jaren iets minder worden.. maar zal er niet ver vanaf liggen
zo te zien een 4×4.. die zie je niet veel.. de calibras in mijn omgeving maken er een 2wd van omdat bij hun de aandrijving naar achteren kapot ging..11 mei 2016 om 15:22 #18318532Een calibra heeft altijd interieur puntjes en voor die kilometerstand mag dat al helemaal een ander interieur kost je de kop niet.
Ik persoonlijk vind het wel veel geld ongeacht 1ste eigenaar en dat er veel papieren bij zitten, ja ik weet turbo kost meer geld ben ik helemaal mee eens.Maar wil je perse een originele Nederlandse?
Als je gaat kijken gewoon op een zandweggetje testen of de 4×4 werkt of op een grasveld :thumb Of op een nette manier omhoog krikken of 2 kolom brugje.11 mei 2016 om 17:32 #18318533@Maurice89 wrote:
Een calibra heeft altijd interieur puntjes en voor die kilometerstand mag dat al helemaal een ander interieur kost je de kop niet.
Ik persoonlijk vind het wel veel geld ongeacht 1ste eigenaar en dat er veel papieren bij zitten, ja ik weet turbo kost meer geld ben ik helemaal mee eens.Maar wil je perse een originele Nederlandse?
Als je gaat kijken gewoon op een zandweggetje testen of de 4×4 werkt of op een grasveld :thumb Of op een nette manier omhoog krikken of 2 kolom brugje.Dit is geen originele Nederlandse volgens mij, en zeker niet van eerste eigenaar (7!)
Daarom dacht ik dat het wellicht een bekende is van hier op het forum, en zo wat meer info over de Calibra te weten te komen :)
11 mei 2016 om 17:38 #18318534auto is al 7 keer van eigenaar gewisseld volgens de RDW registratie..
11 mei 2016 om 18:37 #18318535ik denk dat jullie er 2 doorelkaar halen
de link die de topicstarter heeft geplaatst komt op een verwijderde ad uit, echter laat de website andere varianten zien
oa deze, staat bovenaan http://www.marktplaza.nl/auto/opel/calibra/Opel-Calibra-2.0-16V-TURBO-4×4-C20LET-58776993.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
die is wel van de 1ste eigenaar
11 mei 2016 om 20:05 #18318536Oh dan klopt er inderdaad iets niet want dit kenteken klopt niet die van marktplaats ik dacht die van marktplaats :sleeping :thumbdown
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.