Info Calibra Turbo – IVM mogelijke aanschaf

Forumindex Forums Modellen Calibra Info Calibra Turbo – IVM mogelijke aanschaf

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276566
    Champions
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 August 2011

      topic kan gesloten, dank voor de replies!

      #18318531
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        zo te zien erg netjes onderhouden…. onderhoudsgeschiedenis zit erbij… ik vind het geen geld voor een calibra turbo… ook gezien de km-stand.. ( kijk of de motor een revisie gehad heeft en de turbo ook)
        van die 204pk moet je niet precies vanuit gaan.. kan met de jaren iets minder worden.. maar zal er niet ver vanaf liggen
        zo te zien een 4×4.. die zie je niet veel.. de calibras in mijn omgeving maken er een 2wd van omdat bij hun de aandrijving naar achteren kapot ging..

        #18318532
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Een calibra heeft altijd interieur puntjes en voor die kilometerstand mag dat al helemaal een ander interieur kost je de kop niet.
          Ik persoonlijk vind het wel veel geld ongeacht 1ste eigenaar en dat er veel papieren bij zitten, ja ik weet turbo kost meer geld ben ik helemaal mee eens.

          Maar wil je perse een originele Nederlandse?
          Als je gaat kijken gewoon op een zandweggetje testen of de 4×4 werkt of op een grasveld :thumb Of op een nette manier omhoog krikken of 2 kolom brugje.

          #18318533
          Champions
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 August 2011

            @Maurice89 wrote:

            Een calibra heeft altijd interieur puntjes en voor die kilometerstand mag dat al helemaal een ander interieur kost je de kop niet.
            Ik persoonlijk vind het wel veel geld ongeacht 1ste eigenaar en dat er veel papieren bij zitten, ja ik weet turbo kost meer geld ben ik helemaal mee eens.

            Maar wil je perse een originele Nederlandse?
            Als je gaat kijken gewoon op een zandweggetje testen of de 4×4 werkt of op een grasveld :thumb Of op een nette manier omhoog krikken of 2 kolom brugje.

            Dit is geen originele Nederlandse volgens mij, en zeker niet van eerste eigenaar (7!)

            Daarom dacht ik dat het wellicht een bekende is van hier op het forum, en zo wat meer info over de Calibra te weten te komen :)

            #18318534
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              auto is al 7 keer van eigenaar gewisseld volgens de RDW registratie..

              #18318535
              Oenatje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                ik denk dat jullie er 2 doorelkaar halen

                de link die de topicstarter heeft geplaatst komt op een verwijderde ad uit, echter laat de website andere varianten zien

                oa deze, staat bovenaan http://www.marktplaza.nl/auto/opel/calibra/Opel-Calibra-2.0-16V-TURBO-4×4-C20LET-58776993.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                die is wel van de 1ste eigenaar

                #18318536
                Maurice89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 October 2009

                  Oh dan klopt er inderdaad iets niet want dit kenteken klopt niet die van marktplaats ik dacht die van marktplaats :sleeping :thumbdown

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.