Info Ascona B 1200 S

Forumindex Forums Modellen Ascona Info Ascona B 1200 S

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256784
    Small Sexy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      Ik ben op zoek naar meer informatie van mijn Ascona B 1200 S uit 1977.
      Heb hem inmiddels al meer dan 2 jaar in het bezit, en merk op treffens dat er verdacht weinig 1200 B ascona’s zijn.

      Heb inmiddels de vraagbaak geraadpleegd en die geeft aan dat dit model in nederland nooit werd verkocht. Echter wel in de Coach-uitvoering. De 4 deurs sedan met deze motor kon je schijnbaar alleen in België kopen voor maar slechts 145350 Belgische franken :afro . Tevens in 2 uitvoeringen, normaal en ”De luxe”.

      Ik hoor een hele hoop van iedereen, maar niemand komt echt met concrete informatie.
      Weet iemand wat meer van mijn auto af? Welke uitvoering deze werd uitgevoerd, opties, accesoires enz?
      het betreft deze auto:

      Sjupke`

      #18123928
      RedHead
        Lid sinds:
        20 October 2011

        Hallo ,

        Denk toch dat je meer moet gaan rondsnuffelen in Belgie .
        Dit vond ik namelijk bij de RDW : Datum eerste afgifte Nederland 14-08-2007
        Post dit eens op Opelforum.be

        #18123929
        Small Sexy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Ik weet dat ie is ingevoerd, maar ik weet niet in wat voor uitvoering deze dingen nieuw werden afgeleverd..

          #18123930
          GS2.6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 March 2011

            Vind het wel een sjieke auto!

            Ik zie het niet goed, maar die lijkt dezelfde pook als bij Kadett te hebben.

            #18123931
            Small Sexy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Dat klopt, motor en versnellingsbak zijn gelijk. Echter radiateurslangen en radiateur zijn anders. Tevens zitten er wel heel weinig functies op mij dashboard, en bevatten de deurkaarten geen bakken. Tevens twijfel ik over de achteras. Kan iemand me vertellen wat voor een as dit is?

              Sjupke`

              #18123932
              GS2.6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 March 2011

                Ziet gewoon standaard uit, alleen een keer bijgespoten en andere schokdempers.

                #18123933
                kadscona
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 April 2005

                  Dit is een achteras met hulpveren, waarschijnlijk vanwege de gasinstallatie.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.