inbrekers op film vastgelegd

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer inbrekers op film vastgelegd

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235485
    king corsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 January 2005

      Bij een kennis is onlangs de bus met gereedschap leeg gehaald, in haelen limburg.
      De daders zijn gefilmd en staan er vrij duidelijk op:
      http://www.youtube.com/watch?v=43ZnfR8yBGU&feature=related

      kijk ook even naar de andere twee filmpjes

      Herkend iemand deze mensen, de tip wordt beloond.

      #17853773
      GREY ILLUSION
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 May 2005

        mooie beelden,als iemand ze kent,zal dit zeker herkenbaar zijn,die met die pet het nogal een spitse(jode)neus en die ouwe een design bril.maar hebben ze witte kleren aan of komt dit door de nacht visie en is het zwart.


        #17853774
        Piele
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 August 2006

          Ik zal niet zeggen dat het zoals gewoonlijk weer eens Polen zijn en zeker niet dat het ook nog eens joegoslaven kunnen zijn…… ;)

          Maar succes met het vinden van die slottie… uhh… slechterikken… ;)

          #17853775
          Flpke
            Lid sinds:
            27 August 2008

            Ik vind ze er eigenlijk niet uitzien als dieven.. Maar ze zouden toch wel niet van hier komen…

            #17853776
            Vinci
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2009

              Busjes georganiseerde dieven komen hier elk weekend proletarisch winkelen, meestal Roemenen, maar ook polen, tsjechen, hongaren. Dit is een bekend probleem bij justitie en het loopt scheurend uit de hand. Vaak zijn ze ook nog zwaar gewapend en schuwe het gebruik er van niet, dus de held uit gaan hangen is levensgevaarlijk….:swear

              Sinds winkels en banken tot de tanden beveiligd zijn is het nu het volk, de burger die het vaakst slachtoffer is.

              Nog even en we worden een tweede Amerika, waar niemand zich meer veilig kan voelen en we straks massaal een wapen willen hebben om ons te kunnen ‘verdedigen’…. Niet veel later hebben we ghetto’s en hebben we elke week diverse schietpartijen.

              Ik zeg het niet graag, maar van mij mag de politie meer bevoegdheden krijgen om dit soort gasten eens GOED aan te pakken!:thumbup

              #17853777
              DarkNL08
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 March 2010

                Witte kleding zal idd wel infrarood zijn.

                Is die bus toevallig wit of ook een andere kleur??

                #17853778
                groenetijger
                  Lid sinds:
                  13 December 2007

                  Pff tis erg zat dat het gebeurd.

                  Het beste is dan toch om het dure gereedschap tegenwoordig op de zaak neer te gooien, om te zorgen dat ze niet alles mee kunnen nemen.

                  #17853779
                  Piele
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 August 2006

                    Of gewoon een fatsoenlijk alarm of extra vergrendeling, dat het ik nooit gesnapt he…
                    Voor je auto met een lullig audio systeempje laat iedereen een alarm installeren, maar voor een kapitaal aan gereedschappen is het niet nodig…? :S

                    #17853780
                    mallemalle
                      Lid sinds:
                      8 June 2010

                      Handjes afhakken, maar das natuurlijk een politiek verkeerde uitspraak

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.