Inbouwen Parrot 3100 in Sintra

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Inbouwen Parrot 3100 in Sintra

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230747
    Sintra-Ed
      Lid sinds:
      27 December 2010

      Goedemidag.
      Ik ben Ed en heb sindskort een Opel Sintra.
      Ik wil graag mijn bleutooth Parrot 3100 in bouwen.
      De originele radio CDR500(D) zit er nog in.
      Kan dit zonder het hele dashboard te demonteren?

      #17792512
      JoopvanBennekom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 February 2009

        Zit een iso stekker in de auto als het goed is?
        Dan kun je hem er zo tussen klikken.
        Alleen microfoon even netjes wegwerken.
        En kijken of de geschakelde plus en constante plus goed zitten, anders kun je deze zo omdraaien bij de zekeringhouders.

        #17792513
        Sintra-Ed
          Lid sinds:
          27 December 2010

          Weet je ook waar deze iso-stekker zit?

          #17792514
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Achter je radio. Deze even demonteren. De iso stekker is een zwart blok.

            #17792515
            Sintra-Ed
              Lid sinds:
              27 December 2010

              Dus toch het dashboard demonteren.
              Dank voor jullie hulp.

              #17792516
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Ik weet niet hoe dat bij de sintra zit, maar volgens mij hoef je normaal niet je hele dashboard te demonteren om je radio uit te bouwen.

                Is deze radio het?

                Dan moet je 2 van die beugeltjes in de gaten steken en trek je de radio er zo uit. Je moet alleen een code van de radio hebben want de stroom gaat eraf.

                Dan kom je een zwart frame tegen wat meestal vast zit met 1 schroef in het midden. Die losdraaien, stekkers losklikken en je kunt de parrot er tussen zetten

                #17792517
                JoopvanBennekom
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 February 2009

                  ziet er zo uit?
                  Kan op de manier gemonteerd word zoals Joop1970 omschrijft.

                  #17792518
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    de radio heeft een mooi vast frame, je moet de rand er om heen wegnemen dat dasch bord deel dus .

                    Ed net even op spreek uur hier gehad 2 schroefjes naast de ASBAK en het hele voor deel klik je zo los ,,daar achter verstopt zit inderdaag het radio frame vast geschroefd .

                    deze losgemaakt dan krijg je een vaste 3 delige is stekker deze door gezaagd en de stekkers gewidsseld voor die van de parot .

                    #17792519
                    joop1970
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 September 2010

                      Er zit dus een heel sierframe omheen? Op de foto dat zwarte frame rond de verwarmingknoppen en radio heen?

                      #17792520
                      Famempeters
                        Lid sinds:
                        8 March 2008

                        ja dat hele frame kan je naast de asbak (wel open trekken )door 2 schroefjes los te draaien rustig omhoog halen en klikt hij boven de radio los .

                        je zou dit deel kunnen vervangen door een zilver deel Alu look of dit zelf te spuiten ..

                        verder zitten daar de montage schroeven verstopt van het radio frame .

                        mocht je het verwarmiing en airco deel los moeten hebben zitten die schroeven daar ook verstopt

                        Bert

                        #17792521
                        vectra208v
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 January 2006

                          @Famempeters wrote:

                          ja dat hele frame kan je naast de asbak (wel open trekken )door 2 schroefjes los te draaien rustig omhoog halen en klikt hij boven de radio los .

                          je zou dit deel kunnen vervangen door een zilver deel Alu look of dit zelf te spuiten ..

                          verder zitten daar de montage schroeven verstopt van het radio frame .

                          mocht je het verwarmiing en airco deel los moeten hebben zitten die schroeven daar ook verstopt

                          Bert

                          Dit wilde ik nou ook weten hahaha.
                          ik had al wel zo’n vermoeden dat het frame erom weg moest maar bij deze bevestigt :thumbup

                          Ik wilde mijn eigen radio er weer inzetten maar kreeg deze cdr500 er ook niet uit bij mijn sintra.
                          Het zit bij de Sintra net even anders dan bij de andere “gangbare” modelllen :D

                          gr.paul

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.