Inbouw multimediaspeler/navigatie

Forumindex Forums Modellen Astra Inbouw multimediaspeler/navigatie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18463594
    wickedNL
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 April 2022

      Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra 1.6 uit 2008, ik heb deze geerfd van mijn opa. Er zit alleen een cd-speler in. Deze wil ik graag (laten) vervangen door een multimediasysteem/navigate zodat ik via mijn iphone muziek kan afspelen en een inbouwnavigatie heb.
      Nu weet ik helemaal niks van auto’s, maar na enig googlewerk kwam ik onder andere uit op:

      Dit en dit

      Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat, of weggegooid geld? En als bonusvraag: er kan aan dit soort spuleen achteruitrijcamera gekoppeld worden, is dat een aanrader?

      Veel dank voor alle reacties, leuk om lid te zijn van dit forum :) :dank-u: :dank-u:

      #18463627
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        nummer 1 lijkt geen dvd speler in te zitten op de foto, nummer 2 is ook een kopie van de originele swissaudio, ik hoor veel klachten van de china namaak kwa geluid enz.

        ik heb nog een originele swissaudio liggen als je interesse hebt, 225,- dan weet je zeker dat je iets fatsoenlijks hebt, kun je ook nog 2 extra schermen op aansluiten, altijd leuk voor de achter passagiers

        #18463795
        brembo010
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 September 2020

           

          ik heb zelf deze erin gezet en nooit problemen ermee gehad en hij werkt nog snel ook

          Android 10

          64gb geheugen

          4gb ram geheugen

          auto

          #18463801
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            Enkel het verkeerde model voor die wagen, front van de radio heeft er een knik in zitten en bij jouw wagen had er geen knik in moeten zitten

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.