ik wil turbo mijn moeders opel meriva 2006

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila ik wil turbo mijn moeders opel meriva 2006

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18476122
    tenyru
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2022

      Ik heb mijn moeder er bijna van overtuigd dat ik de 2006 meriva i.6 liter inline 4 turbo kan horen. Toen we een paar weken geleden op vakantie waren, konden we ternauwernood de heuvel op. En bovenop de bergen had de auto het erg moeilijk en we hebben er niet eens te veel op gezet. Dus kwam ik op het idee om een ​​kleine turbo op de auto te zetten niets te gracieus. Ik heb wat advies nodig en het grootste waar ik me zorgen over maak, is of de standaard-ecu kan worden afgesteld met een turbo. En wat is er mis met de benzine kilometers. Enige tips?

      #18476322
      Astra G X1.6SZR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2013

        Ja, probeer het nog een keer uit te leggen wat je wilt en dan in begrijpelijk Nederlands.

        https://www.deepl.com/translator

         

        #18476342
        Astra G X1.6SZR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2013

          @mods: Het lijkt wel of er steeds meer van dit soort bogus topics komen van mensen (bots?) die de Nedelandse taal niet machtig zijn.

          #18476794
          Koffie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 November 2019

            Een verbod op het plaatsen van hyperlinks voor nieuwe accounts zou al schelen, dat is namelijk wat ze uiteindelijk doen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.