Ik kan geen foto’s meer toevoegen via photobucket

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Ik kan geen foto’s meer toevoegen via photobucket

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248760
    anoniem
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Sinds deze week kan ik geen foto’s meer plaatsen op het Opel-forum.
      Nu ligt het niet aan het forum, maar bij photobucket
      Als ik daar inlog krijg ik wel mijn album te zien en kan ik ook foto’s op slaan, maar als ik daarna weer terug naar mijn album ga kan ik alleen maar kijken, maar als ik het pijltje over de foto haal komen er geen lijkjes meer inder te staan.
      Wat mij verder op valt is dat er public bij staat.
      Er staan zo’n 1500 foto’s op maar dat kan toch niet het probleem zijn?

      Misschien anderen die het zelfde probleem hebben?

      #18020499
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Heb even de mail gekeken, maar zag post dat ik te veel aan bandbreedte heb gebruikt en moet nu aan de pro voor 25 euro en anders worden de foto’s verwijderd, hoezo gratis?

        #18020500
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Gewoon een tweede account aanmaken dan ;)

          #18020501
          anoniem
            Lid sinds:
            30 June 2004

            @RISL wrote:

            Gewoon een tweede account aanmaken dan ;)

            Maar het is zo jammer dat er dan toch weer zoveel foto’s van het forum verdwijnen

            #18020502
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Dat is tijdelijk je hebt een bepaalde band breedte per maand dus zal het op een bepaalde datum weer te zien zijn.

              Bij hun is dat 10Gb dat is best veel, dus zal het op 01-06 weer werken.

              Ik zie denk ik alwaarom jij over de 10GB heen bent gegaan, je past je foto’s niet aan dus zijn de bestanden erg groot en dat gaat het hard zag er al zo een paar van 2 mb Per foto en als je er dan 1500 op hebt staan dat vliegt je verbruik er door heen.

              #18020503
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Ja, dus dan kun je op een tweede account verder gaan met foto’s posten, zonder dat je het gevaar loopt dat de andere verdwijnen.

                #18020504
                anoniem
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Mannen, bedankt voor de reactie’s,

                  Ik had al eens eerder bericht van Photobucket gehad, daarom had ik de video’s al op een ander album gezet.
                  Moet ik nu eerst een andere naam aanmaken of alleen een nieuw album aanmaken, ik bedoel, worden de albums opgeteld of is ieder goed voor 10GB

                  Dat ik volgende maand wel weer bij mijn foto’s kan komen is een hele gerustelling

                  Foto’s stuur ik altijd in hogere resolutie omdat er vaak afbeeldingen worden opgeslagen door liefhebbers.

                  groet,
                  Duurt

                  #18020505
                  robert1701
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 November 2005

                    Ik gebruik die “gratis” diensten niet.
                    Na een tijd kuisen ze hun boeltje weer eens op en voor je ’t weet verwijderen ze je foto’s.
                    Ik zie regelmatig oude berichten op forums waarbij geen foto’s meer staan.

                    Ik heb zelf een domein geregistreerd bij one.com voor 1,5 Euro per maand en daar krijg ik niet alleen 15 Gbyte om een eigen website te maken, maar krijg ik nog eens 50 Gbyte bij RushFiles om data te synchen, te delen of voor backup.
                    https://www.one.com/nl/

                    Ook een voordeel is dat je je eigen email server hebt, met zoveel adressen als je wilt.
                    Speciaal voor deze deze website kun je bvb. een emailadres aanmaken zoals dit: je.forum.naam@uwdomein.nl

                    Dus, zolang je het domein behoudt, blijven je foto’s online.

                    Als ik een foto op een forum wil plaatsen, plaats ik die voor de gemakkelijkheid op de server in een folder genaamd “forum”.
                    Die folder is dan een “sub-domein”.
                    In plaats van “www.” staat er dan “forum.” vooraan.

                    Dus mijn foto: omega_23d_07.jpg
                    staat in de folder “forum” en die krijg je in je browser dan te zien als dit in de adresbalk staat:
                    http://forum.1701.be/omega_23d_07.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Enkel nog er voor en achter en je ziet dit:

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.