Iemand tips bij vervangen wervelkleppen z22yh?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Iemand tips bij vervangen wervelkleppen z22yh?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276801
    sander2.5v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 April 2011

      Goedemorgen,

      Ik heb mijn reparatiesetje binnen voor het vervangen van de wervelkleppen (z22yh).

      De auto schokt een beetje tijdens het optrekken en krijg ook af en toe de melding :swirlflap stuck. Het ligt niet aan de benzinepomp/regelaar. Die lijken volgens opcom prima te werken.

      Ook vallen de balletjes welke de stangetjes van de werkevkleppen gelijden af en toe uit de rails. Vandaar het reparatiesetje:

      Ik heb me ingelezen hoe het spruitstuk los moet op een engels forum. Maar misschien dat mensen hier nog tips en trucks hebben? Dus bij deze alle info is welkom :thumb

      #18319955
      marcel-opel
        Lid sinds:
        14 July 2011

        Hallo Sander,

        Succes met de reparatie!

        #18319956
        sander2.5v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2011

          Ik begin maandag aan de reparatie. Ik maak wel een how to dan :thumb
          Ik heb geen filmpje helaas.

          #18360032
          KappaJeff
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 February 2017

            Hoi Sander,

            Waar heb je dat setje aangeschaft? Heb een beetje gezocht maar deze setjes verkopen ze niet overal. :help:

            groetjes,

            Jeff

            #18360036
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              http://www.fsrs-trading.nl/reparatieset-inlaatspruitstuk-astra-h-signum-vect.html

              Hier heb ik ze weg, goede website even liken op Facebook en je hebt 10% korting.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.