Iemand ervaring met Paypal ?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Iemand ervaring met Paypal ?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17839642
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      [rquote=1893993&tid=144705&author=botssiee]Heb ook tot nou toe alleen nog maar goede ervaring met pay pal, alleen het enige vreemde vind ik als ik iets koop met pay pal, dat hij gewoon geld van me ING af kan halen, terwijl als ik geld afschrijf met internet bankieren een code van me gsm in moet voeren.[/rquote]

      Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig…

      Geef je groot gelijk trouwens dat je je brommer niet zomaar opstuurt hoor, want het is al genoeg gezeik als hij straks in het transport beschadigd en waarschijnlijk dient zich nog wel een koper dichter bij huis aan die met echte € langs komt….

      #17839643
      botssiee
        Lid sinds:
        24 October 2010

        [rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]
        Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig…

        [/rquote]
        Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?

        #17839644
        Jurgen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2007

          [rquote=1894513&tid=144705&author=botssiee][rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]
          Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig…

          [/rquote]
          Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?[/rquote]

          Bij mij dus laatst gebeurd :thumbdown account gehacked en voor 360 euro aan kleding gekocht en bijna voor 1350 euro aan laptop’s en gsm’s. Zit nog steeds te bellen met paypal om mijn geld terug te krijgen :thumbdown

          #17839645
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            [rquote=1894653&tid=144705&author=*Jurgen*][rquote=1894513&tid=144705&author=botssiee][rquote=1894146&tid=144705&author=Vinci]
            Is gewoon een machtiging, net als een automatische betaling, heb je ook geen tan code of weet ik wat voor nodig…

            [/rquote]
            Ja dat snap ik, maar als dus iemand me wachtwoord van me paypal weet kan hij zo heel me rekening leeg halen, of niet?[/rquote]

            Bij mij dus laatst gebeurd :thumbdown account gehacked en voor 360 euro aan kleding gekocht en bijna voor 1350 euro aan laptop’s en gsm’s. Zit nog steeds te bellen met paypal om mijn geld terug te krijgen :thumbdown[/rquote]

            Dat komt meestal door ofwel phishing, maar dat is nog steeds vaak goed te voorkomen als je goed oplet. (te herkennen aan enorme taalfouten en ook geen https verbinding) Of men heeft toegang gekregen op jouw computer door hem te hacken. Dit kun je dan weer voorkomen door je systeem goed te beveiligen.

            Maar dit is zeker riskanter bij Paypal dan bij een bank, want bij een bank moet er nog een verificatiecode (tan code) worden gegeven als extra check…..

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.