Iemand ervaring met deze USB radio’s voor Corsa C?

Forumindex Forums Modellen Corsa Iemand ervaring met deze USB radio’s voor Corsa C?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274147
    Kadett 1.5-TD 4Deurs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2008

      Ik wou misschien deze kopen voor mijn Corsa C, maar ik vroeg mij af of iemand hier toevallig al ervaring mee had, in de zin of in zo’n kit ook echt alles zit.
      Dus antenne adapter kabel, iso adapter kabel, enz…

      Het gaat over deze kit: http://www.amazon.de/JVC-Autoradio-Corsa-Vectra-dunkelsilber/dp/B00UTR05RC/ref=sr_1_34?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1447010100&sr=1-34&keywords=corsa+c+usb+jvc” onclick=”window.open(this.href);return false;. (is ook met andere radio’s te verkrijgen bij dezelfde verkoper.)

      Verkoper zit ook op Ebay en heb hem al aangeschreven via mail maar ik krijg niets terug.

      #18301467
      MarkVectra93
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 January 2015

        Ff afgezonderd van de radio, als je niks terug krijgt, zou ik me sterk af gaan vragen of ik er überhaupt wel iets zou kopen :hmmz

        #18301468
        Kadett 1.5-TD 4Deurs
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2008

          Ja hij heeft verder wel goeie beoordelingen, maar geen recensies over dit product.
          Vandaar ook mijn vraag hier, misschien dat iemand een andere set ergens heeft gekocht en daar wel tevreden van is.

          #18301469
          MarkVectra93
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 January 2015

            Sorry daar kan ik je niet mee verder helpen, maar als ik een mail stuur naar een bedrijf en krijg geen reactie, krijgen die ook geen geld van mij…
            succes met je zoektocht en aankoop :thumb

            #18301470
            TedMechanic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2007

              Ik heb er zelf zo eentje in mijn Astra G. Ook in de Corsa C (zonder canbus) van mijn zus heb ik er eentje ingebouwd. Het enige wat je moet doen is rood en geel omdraaien, zoals bij alle Opels.

              Ik ben zelf heel erg te spreken over de JVC radio’s. Zitten gewoon heel veel opties op, mp3, bluetooth, aux, voor een hele goede prijs.

              #18301471
              Kadett 1.5-TD 4Deurs
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 February 2008

                Ja ik heb hem toch besteld, en pakketje is binnen, ziet er goed uit, alle kabels bij, antenne adapter enz…:

                Alleen wat ik mij nog afvraag, wat gaat er gebeuren met het display waar de radiopost momenteel op staat?

                #18301472
                liviu2004
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 April 2014

                  Alleen datum, tijd en buitentemperatuur op display.

                  #18301473
                  Kadett 1.5-TD 4Deurs
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 February 2008

                    Oké, en gaat dat vanzelf of moet ik dat zo laten programmeren/kabels doorverbinden?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.