Iemand deze gsi bekeken ik wel;(

Forumindex Forums Modellen Kadett Iemand deze gsi bekeken ik wel;(

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245020
    kiyamizio
      Lid sinds:
      5 February 2010

      http://link.marktplaats.nl/504922504″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Ik heb vandaag deze gsi bekeken het is niet helemaal waar wat de verkoper zegt. Maar miss voor iemand anders een mooi ding

      Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

      #17969653
      Basgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        op de foto;s erg netjes, maar ook van ver gemaakt. wat is niet waar aan de advertentie?

        #17969654
        kiyamizio
          Lid sinds:
          5 February 2010

          Op de foto is de lak nieuw en dat zegt de verkoper ook.

          Zoizo een sleutel kras op.de linker zijkant van kniper licht tot achterlicht( lak is nieuwstaat) de irmscher achterlichten zijn gebroken. De lippen zijn gescheurt en niet in carroserie kleur maar zwart.

          Het interieur is beige maar heel goor. En veel gaten in dashboard een parrot gezetten??

          er moeten 2 wielkast randen in achter en rechter dorpel. Siteskirt valt er bijna van zelf af.

          Dak raam is wel lek vrij.

          Het spuitwerk van de auto is erg strak en mooi gespoten erg mooie kleur in de zon ook.

          Hij vraagt 1750 en dat is veelste deur voor een uitgeleefde auto die volledig overgespoten moet.

          Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

          #17969655
          leocabrio
            Lid sinds:
            8 October 2011

            die staat ook al een aardig tijdje te koop volgens mij ;) ;)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.