Iemand al een oplossing door uitvallen pixellijnen MID

Forumindex Forums Modellen Astra Iemand al een oplossing door uitvallen pixellijnen MID

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249558
    derartz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      Titel zegt genoeg. mijn MID vertoont steeds meer dooije pixellijnen die verticaal vegvallen.
      iemand al een oplossing hiervoor? nieuwe schijnt 800 euro bij de dealer te kosten en op de sloot zijn ze vrij schaars of ook al gaar.

      #18036398
      TheViper
        Lid sinds:
        21 May 2012

        Voor zover ik weet is er geen manier om deze dooie pixellijnen weer “tot leven te wekken”. Ik ga toevallig aankomende week een keer naar de sloop hier in Venlo. Mocht ik er eentje voor je vinden die nog niet gaar is, dan stuur ik je wel een PM ;).

        #18036399
        Mr-T-Opel-Astra-G
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2011

          @derartz wrote:

          Titel zegt genoeg. mijn MID vertoont steeds meer dooije pixellijnen die verticaal vegvallen.
          iemand al een oplossing hiervoor? nieuwe schijnt 800 euro bij de dealer te kosten en op de sloot zijn ze vrij schaars of ook al gaar.

          Er zijn mensen hier op het forum die wel wat magie kunnen verrichten met het repareren van dode pixels. al een advert geplaatst binnen de marktplaats?

          #18036400
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Inderdaad, dode pixellijnen kunnen gefixt worden. Er staat al het één en ander hier op het forum, als je de zoekfunctie gebruikt met de zoekterm ‘pixel’, vind je genoeg.

            #18036401
            TheViper
              Lid sinds:
              21 May 2012

              Mijn fout. Ik was namelijk in de veronderstelling dat ze niet gerepareerd konden worden. Had dit probleem namelijk ook bij mij vorige auto (geen Opel :jerry ) en toen is mij verteld dat deze niet te fixen waren. Het tegendeel is dus (gelukkig) waar.

              #18036402
              HOT ROD
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 March 2009

                Vaak een slecht kontakt van de lint kabel die het paneeltje met de print verbindt. Meestal wordt die lint kabel geklemt en soms helpt het om een strookje karton erbij te leggen zodat de lintkabel steviger op het printplaatje wordt gedrukt.

                #18036403
                derartz
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 January 2011

                  @HOT ROD wrote:

                  Vaak een slecht kontakt van de lint kabel die het paneeltje met de print verbindt. Meestal wordt die lint kabel geklemt en soms helpt het om een strookje karton erbij te leggen zodat de lintkabel steviger op het printplaatje wordt gedrukt.

                  mmm dat klinkt niet heel ingewikkeld. zou wel eens te maken kunnen met mijn probleem, want die pixellijnen vallen soms uit, maar de volgende dag doen ze het gewoon opeens weer. ik laat het wel weten als ik er meer over weet.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.