Forumindex › Forums › Overige › 4×4 › Hürlimann 4×4 bak. Wie rijd er mee of heeft er ervaring mee?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2012 om 20:01 #17245033
Hallo allemaal,
Zoals de titel al zegt, wie rijd er met een Hürlimann bak of heeft er ervaring mee of referenties van.. Zie veelal in het duits alleen kan ik dat helaas niet haha.. Zo een bak werkt dus net zoals de originele neem ik aan, enkelt is die bewerkt voor meer vermogen?? Hoe groot is de kans dat zo een bak stuk kan gaan?? Denk dat ik die €1625 toch maar moet overwegen voor zo een sportverdeelbak hahaha!
Groetjes Ram
28 oktober 2012 om 20:08 #17969937That’s the spirit :thumb
28 oktober 2012 om 20:33 #17969938is dat niet deze kerel.. ;)
29 oktober 2012 om 11:19 #17969939Yep dat is hij ;)
29 oktober 2012 om 21:47 #17969940En je wilt de tussenbak niet locken? Ik lees wel van meerdere commentaar dat ze het niet willen, alleen echte goede redenen heb ik niet gelezen.
30 oktober 2012 om 07:24 #17969941Ik heb een Hurlimann bak er in zitten.
Was een gereviseerde bak, heb ik toen bij Niels gekocht toen ik mijn Calibra aan het restaureren was.Rijd super, maar ik heb maar 240-250pk.
25 november 2012 om 09:25 #17969942Niemand die een hurlimann heeft met goed vermogen?? Maatje van me heeft er 1 onder maar die rijd evo310, heb ik ook gereden met de standaard bak! Vraag me dus af hoe zo een bak het houd met serieus vermogen..
Groetjes Ram
25 november 2012 om 10:45 #17969943Hurliman maakt ze toch niet sterker? Hij is alleen één van de weinige die aan de onderdelen kan komen, én ze kan reviseren?
28 november 2012 om 18:50 #17969944Er aan kan komen? Hij máákt ze notabene zelf! We zouden met z’n allen een groepsbezoek moeten kunnen regelen zodat hij een aantal auto’s achter elkaar kan doen en we (mogelijk) groepskorting kunnen bedingen, dat gaat gegarandeerd een verrekte leuke vakantietrip worden :mrgreen:
Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd of ik mijn Calibra hier in Nederland nog een keer na laat kijken of van de nood een deugd wil maken, een trailer met trekkend voertuig wil regelen, Calibra er op en richting der Schweiz karren.
28 november 2012 om 20:41 #17969945daar zou ik wel voor te porren zijn
ik ga dan wel rijdend met de cali en neem n losse bak meeheb inmiddels 3 bakken liggen waarvan er 2 nog prima werken :)
7 december 2012 om 19:12 #17969946Als we er een aantal tegelijk bij elkaar zouden kunnen krijgen is het misschien een nuttig idee om iemand een vrachtwagen/trailer combinatie te laten regelen, moeten we alleen wel even kijken hoe alles gepland zou moeten worden en voor hoe lang we op wintersport vakantie willen gaan :mrgreen:
7 december 2012 om 19:30 #17969947@InjectTheVenom wrote:
Er aan kan komen? Hij máákt ze notabene zelf! We zouden met z’n allen een groepsbezoek moeten kunnen regelen zodat hij een aantal auto’s achter elkaar kan doen en we (mogelijk) groepskorting kunnen bedingen, dat gaat gegarandeerd een verrekte leuke vakantietrip worden :mrgreen:
Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd of ik mijn Calibra hier in Nederland nog een keer na laat kijken of van de nood een deugd wil maken, een trailer met trekkend voertuig wil regelen, Calibra er op en richting der Schweiz karren.
regel een paar bussen van de oad :sleeping en NOEM EENS ÉÉN ONDERDEEL DIE HIJ ZELF MAAKT :vertag
7 december 2012 om 19:46 #17969948AnoniemLid sinds:
1 January 1970@InjectTheVenom wrote:
Als we er een aantal tegelijk bij elkaar zouden kunnen krijgen is het misschien een nuttig idee om iemand een vrachtwagen/trailer combinatie te laten regelen, moeten we alleen wel even kijken hoe alles gepland zou moeten worden en voor hoe lang we op wintersport vakantie willen gaan :mrgreen:
denk je dat je der op kan wachten dan???
7 december 2012 om 19:54 #17969949Als je n afspraak maakt kan je er wel op wachten ( 1 overnachting nodig )
Ik kan evt wel een oprijwagen+ambulance regelen
7 december 2012 om 20:16 #17969950ja nou denk dat je van een koude kermis thuis komt bij die vent
is een verschrikkelijke kloothommel
echt een stugge oostenrijker..
niet de meest vriendelijke man
zeg maar broer van adolfje..7 december 2012 om 20:39 #17969951Als het adolf zelf niet is :puke
Hij heeft de complete stock overgekocht en de machines: Maw hij heeft het alleen recht
Hij maakt niks zelf en daar bedoel ik mee tandwielen etc etc
enigste wat die doet is de prijzen 10 keer over de kop laten gaan
Ik zou nog liever gaan lopen dan met een 4×4 adolfbak te gaan rijden
Arrogante klootzak is het8 december 2012 om 12:22 #17969952@danny wrote:
Als het adolf zelf niet is :puke
Hij heeft de complete stock overgekocht en de machines: Maw hij heeft het alleen recht
Hij maakt niks zelf en daar bedoel ik mee tandwielen etc etc
enigste wat die doet is de prijzen 10 keer over de kop laten gaan
Ik zou nog liever gaan lopen dan met een 4×4 adolfbak te gaan rijden
Arrogante klootzak is hetDan herhaal ik mijn vraag, waar halen alle 4×4 specialisten dan hun onderdelen vandaan want ik krijg er onderhand schoon genoeg van :hmmz
8 december 2012 om 13:51 #17969953nogmaals: welk onderdeel
8 december 2012 om 17:00 #17969954De ramzegels, koppelingsringen en andere gebruikelijke reviseerbare delen. Als Hürlimann overal het alleenrecht op heeft en de complete stock overgekocht heeft waar komen die dan vandaan? Is er iets van waar dat hij een ramzegel gemaakt heeft dat langduriger mee gaat als waar Opel destijds zelf mee kwam?
8 december 2012 om 17:13 #17969955Geen enkel onderdeel zal iemand bij hurlimann vandaan krijgen en ooit kunnen krijgen
Als er onderdelen te koop zijn is het reproductie: koppelings plaatjes worden nog wel is opnieuw belegd
De zuiger/seal die eigenlijk voor 90% altijd kapot gaat zijn al wat ontwerpen voor geweest.
Hoe de stand nu is weet ik niet , ben er ff uit geweest
Weet wel dat het 4×4 verdeel systeem bagger slecht is van opel, en de enigste die lacht is hurlimann.8 december 2012 om 17:17 #17969956Ps de meeste hergebruiken onderdelen uit sloopbakken en maken er weer 1 werkende bak van
De bak locken ben ik niet zo een voorstander van, Maar dit is persoonlijk.
8 december 2012 om 18:23 #17969957@danny wrote:
Geen enkel onderdeel zal iemand bij hurlimann vandaan krijgen en ooit kunnen krijgen
Als er onderdelen te koop zijn is het reproductie: koppelings plaatjes worden nog wel is opnieuw belegd
De zuiger/seal die eigenlijk voor 90% altijd kapot gaat zijn al wat ontwerpen voor geweest.
Hoe de stand nu is weet ik niet , ben er ff uit geweest
Weet wel dat het 4×4 verdeel systeem bagger slecht is van opel, en de enigste die lacht is hurlimann.Dan ben ik behoorlijk benieuwd hoe het nu werkelijk zit wat betreft die reproducties en opnieuw belegde plaatjes, het zou in mijn ogen voor het behoud (ipv. sloop ten bate van alleen de motor) van de Calibra 4×4’s zeer wenselijk zijn als er nu eens definitief uitgezocht kan worden waar wat vandaan komt want het is gewoon belachelijk zoveel als er gesloopt worden omdat mensen van dit soort dingen niet of onvoldoende op de hoogte zijn en ze dus maar uit elkaar trekken.
8 december 2012 om 18:30 #17969958@InjectTheVenom wrote:
@danny wrote:
Geen enkel onderdeel zal iemand bij hurlimann vandaan krijgen en ooit kunnen krijgen
Als er onderdelen te koop zijn is het reproductie: koppelings plaatjes worden nog wel is opnieuw belegd
De zuiger/seal die eigenlijk voor 90% altijd kapot gaat zijn al wat ontwerpen voor geweest.
Hoe de stand nu is weet ik niet , ben er ff uit geweest
Weet wel dat het 4×4 verdeel systeem bagger slecht is van opel, en de enigste die lacht is hurlimann.Dan ben ik behoorlijk benieuwd hoe het nu werkelijk zit wat betreft die reproducties en opnieuw belegde plaatjes, het zou in mijn ogen voor het behoud (ipv. sloop ten bate van alleen de motor) van de Calibra 4×4’s zeer wenselijk zijn als er nu eens definitief uitgezocht kan worden waar wat vandaan komt want het is gewoon belachelijk zoveel als er gesloopt worden omdat mensen van dit soort dingen niet of onvoldoende op de hoogte zijn en ze dus maar uit elkaar trekken.
lol, jij denkt dat als mensen aan onderdelen kunnen komen voor de 4x4bak, ze de calibra’s niet meer slopen :jerry . die turbo motoren komen veel meer tot hun recht in een lichtere wagen :thumb
8 december 2012 om 18:37 #17969959Dat denk ik wel ja, doordat mensen doorgaans niet weten waar ze hun revisiedelen vandaan moeten halen worden ze gewoon veel eerder uit elkaar getrokken dan in mijn ogen noodzakelijk.
8 december 2012 om 19:26 #17969960een doorsnee autorijder, zal de auto idd aanbieden voor verkoop in delen of op de sloop.
Geloof me als ik zeg dat iemand die onderdelen laat reproduceren ze echt niet los zal verkopen, Alleen in combinatie met revisie.
de achterliggende gedachte is maar 1 ding en dat is geld.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.