Hulpvering Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Hulpvering Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18138893
    Heks
      Lid sinds:
      18 June 2012

      Heb ze vandaag binnen gekregen.
      Het was inderdaad een klusje van niks.

      Ik vind het een stuk beter. Ligt steviger op de weg en het voelt niet meer alsof ik een molensteen achterin heb.

      Volgens de rekening van de dealer zijn de schokdempers nog geen 2 jaar terug vervangen, maar ik denk dat ik ze toch maar is echt moet vervangen. Tenminste hoeveel roest komt daar op binnen 2 jaar?

      #18138894
      Heks
        Lid sinds:
        18 June 2012

        Vandaag weer aardig rond lopen rijden (moest 2x tanken) en ik mag concluderen dat ik ipv met 35 nu toch makkelijk met 50 over drempels heen kan rijden.
        Weet niet of ik toch liever de HD ipv de ST veren had gehad. Vervoer toch vaker zware spullen dan ik dacht.

        De auto lag trouwens met 11 opsluitbanden (tegel gebeuren voor de stoep, soort van stoepranden maar dan dunner) minder laag, dan standaard voor de hulpveren.

        #18138895
        tamiya
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 October 2011

          Ik heb zelf geen ABS, dus geen remverdeler? :hmmz

          Heks, zit er veel prijsverschil in de HD veren? Ik ben ze aan het overwegen.

          #18138896
          Heks
            Lid sinds:
            18 June 2012

            De st geven 30% meer vering en de hd 50%. Die zijn echt behoorlijk stug en alleen aan te raden als je echt vaak/altijd heel veel mee neemt.
            http://www.hulpverenshop.nl/c-1215720/corsa-a-b-2-1983-2000/” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Het verschil is 22,50, dus st is 100 met verzenden en hd 130.

            Had van de week 11 opsluitbanden (voor tegels) achterin en hij lag daarmee nog niet eens zo laag als zonder hulpveren en leeg.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.