hulpveren onder een GTS ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hulpveren onder een GTS ?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210390
    vectra2004gts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 August 2007

      hallo

      heeft iemand ervaring met hulpveren onder een vectra GTS ? Vind namelijk dat hij zo door gaat zakken met de caravan er achter .

      #17492602
      janneman vectra c
        Lid sinds:
        19 October 2008

        Ik heb geen slechte ervaring met doorzakken bij mijn GTS maar ik heb ook niet zo veel gewicht in de auto(mijn vrouw en 1 lichtgewicht dochter) en een kogeldruk van ongeveer 65 kg, maar hij is natuurlijk standaard al heel laag dat merk ik zo al als ik en hoge drempel heb dan raakt de stekkerdoos het straatwerk.
        Ik weet niet of er automatische niveauregeling te verkrijgen is of zoiets,maar hulpveren of stuggere veren? ik weet het niet misschien Wim.

        Jan

        #17492603
        vectra2004gts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 August 2007

          hallo jan

          jij hebt de auto toch ook nog eens verlaagd wat voor caravan heb jij dan wij een hobby en die hangt uit zich zelf al wat voor over ik probeer ook altijd de koffer zo leeg mogelijk te houden en de kogel druk laag maar toch hangt hij in kont stuggere veren zijn niet te krijgen heb ik om gezocht.

          #17492604
          astragsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            mijn vader heeft op zijn vectra C sedan ook hulpveren zitten vanwege de gastank.
            De auto hing namelijk achter altijd lager als voor, nadat ik de hulpveren geplaatst heb is dat gelijk geworden en de wegligging was zelfs ook iets verbeterd.

            ik heb ze ongeveer een half jaar geleden nieuw gekocht van iemand die ze op marktplaats verkocht (was een auto onderdelen handelaar)

            #17492605
            janneman vectra c
              Lid sinds:
              19 October 2008

              origineel gepost door vectra2004gts
              hallo jan

              jij hebt de auto toch ook nog eens verlaagd wat voor caravan heb jij dan wij een hobby en die hangt uit zich zelf al wat voor over ik probeer ook altijd de koffer zo leeg mogelijk te houden en de kogel druk laag maar toch hangt hij in kont stuggere veren zijn niet te krijgen heb ik om gezocht.

              Marcel ik heb een tabbert 1200 kg maar ik heb de vec alleen vòòr verlaagd hij zit nu op 10 cm, vorig jaar was hij nog niet verlaagd dus het is nog effe afwachten.
              Ik ben pas nog wel even weggeweest met de caravan en dat ging niet slecht ook niet met de drempels maar toen zat er niet veel in de caravan en ook niet in de auto.
              Ik hoop wel dat ik alles heel hou , ik ga trouwens naar Zadar(kroatie) ongeveer 1550 km.

              Jan

              #17492606
              Dinky_Toy
                Lid sinds:
                17 November 2004

                Ik heb een vectra B station en had dat probleem ook met volle belading. Als hij dan doorsloeg kwam hij op mijn banden (steken wat uit de wielkasten) Maar sinds ik er veerblokken tussen heb gezet helemaal geen problemen meer. Kost iets van € 12,95.

                #17492607
                vectra2004gts
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 August 2007

                  nou heb ze er onder gezet staat een beetje hoger maar rijdt goed lekker stug in de kont nog een weekje wachten om te zien hoe het rijdt met de caravan naar italie

                  #17492608
                  janneman vectra c
                    Lid sinds:
                    19 October 2008

                    Hoi Marcel,
                    Kan je aangeven hoeveel cm hij hoger staat? ,misschien is het ook wel iets voor mij.

                    Jan

                    #17492609
                    2000
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      bij mij zaten de hulpveren er al onder bij aankoop. De gts is niet doorgezakt, en met caravan erachter gaat het ook goed. Nog maar 1 keer gehad dat de trekhaak de stoep raakte. dus ik ben tevereden, kan alleen niet oordelen of het helpt, heb nog nooit zonder gereden :cool:

                      #17492610
                      vectra2004gts
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 August 2007

                        hoi jan
                        heb ff wat foto’s gemaakt het valt mee ik denk 1 a 2 cm
                        plaatjes bij het praatje

                        voor

                        na

                        voor

                        na

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.