Hulp uitlezen f storing Breda

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Hulp uitlezen f storing Breda

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18413482
    paulusssss
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2021

      Ik heb een Opel Corsa easytronic een punt 2 16V uit 2006. niet meestal met een f code in het scherm. Ik heb geprobeerd dit met een goedkoop uitleesapparaat uit te lezen werkt niet. Ik heb iemand laten komen en geld betaald maar dat komt geen verbinding met transmissie uit…… Maar dan weet ik nog niks. Is er iemand die mij kan helpen in Breda of omgeving

      :help: :help: :help:

      #18413528
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Jammer. Mensen kom langs zonder schema, meet gereedschaapen, etc. Alleen geld geven en dan volgende auto. Pfff.

        #18413767
        paulusssss
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2021

          het vreemde aan de auto is dat ik bijvoorbeeld in de parkeergarage ondergronds van het appartementencomplex tientallen rondjes kan rijden en in alle versnellingen probleemloos schakelen. De auto laten kruipen vanuit de a stand. .. uit laten rollen in de n stand…. Vervolgens parkeer ik de auto en een uur later zeg maar krijg ik bij het contact aan meteen bij het intrappen van het rempedaal de f te zien. nu wordt er geroepen dat het meteen aan de versnellingsbak ligt aan de easytronic… Maar raar dat hij toch wel gewoon functioneert tijdens de test van de hondjes rijden

          merkbaar is

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.