hulp stoel

Forumindex Forums Modellen Astra hulp stoel

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213758
    HermanH
      Lid sinds:
      9 December 2005

      :P Hallo mensen,

      Ik heb een astra station 2.0 dti paerl uit 2001 en nou gaat de bestuurdersstoel steeds schever hangen bij elk hobbeltje in de weg.
      Kan ik deze stoel makkelijk verwijderen om hem eens na te kijken??

      Zouden er ook stoelen uit een astra sport in mijn auto passen, deze stoelen hebben een verlengstuk aan de voorkant en dit lijkt me wel fijn.

      Groetjessssssssssssssssssssss

      #17544820
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        zou dit ook wel willen weten. of de sportstoelen in een astra g sport ook in een astra g kunnen met gewone stoelen:P hoe bevallen de sportstoelen trouwens? en op lange afstand?

        #17544821
        Blue-Dragon
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2006

          Stoelen die zijn heel gemakkelijk te verwijderen.ze zitten aan de achterkant vast met 2 torxbouten.

          Ze zitten veel beter als de gewone stoelen..

          Als je er stoelen van een sport uitvoering in wilt gaan zetten neem dan wel het gehele interieur.

          Zoals deurpanelen achterzijpanelen en de achterbank..let hierbij wel op dat je het voor jou type astra neemt. Een 3 deurs of een 5 deurs daar zit erg veel verschil in..

          Sommige astra g rijders die heebn er zels een h interieur in zitten..

          mocht je hierover meer willen weten meld je dan aan op http://www.opelstylingclub.nl

          Daar zit iemand die een H interieur erin heeft zitten..

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.