Hulp nodig met subcasing!

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Hulp nodig met subcasing!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236088
    Kay..
      Lid sinds:
      6 April 2011

      Beste mense ik ga binnenkort heel mijn kofferbak volstampen met subwoofer enzo

      Nou heb ik een probleem er komen dan 2 subwoofers in ( 11 inch ) die allebei een kist nodig hebben van 30 liter. ( 33.3 cm x 30 cm x 30 cm ( HxBxL ) = 29.97 liter )

      En moet er nog een versterker van 42,9 cm tussen dus 42.9 + 30 + 30 = 102,9 cm.

      En de ruimte die ik heb is maar 92 cm totaal. Nu zit ik natuurlijk te denken om te subwoofers schuin te zetten naar binnen in een soort V maar dan omgekeerd.

      Alleen nu weet ik geen berekening van de subwoofer kist. Kan iemand mij hiermee helpen??

      Er komen 2 subwoofers en 2 versterkers in.

      Subwoofer:
      Focal Kx2

      Versterker:
      Focal Solid-4
      Focal FPS-4160

      HULP GEVRAAGD MET ONTWERP INSCHATTEN EN BEREKENEN IK krijg het niet meer voor elkaar

      #17862260
      vectra-roels
        Lid sinds:
        1 December 2009

        lengte x breedte x hoogte? in ieder geval heb je minimaal 2 maten nodig. anders word het last rekenen.
        Tevens is het handig om de exacte specs van je woofers er bij te zetten.

        Is wel een vreemde maat 11 inch.
        10 en 12 is veel meer gebruikt

        #17862261
        vectra-roels
          Lid sinds:
          1 December 2009

          welk materiaal wil je gebruiken, en hoe dik?

          #17862262
          Kay..
            Lid sinds:
            6 April 2011

            Gewoon MDF en 18mm dik.

            Maar idd 11 inch is en rare maat dat doet focal bijna altijd.

            Maar ik ga heb nu andere versterkers waardoor het waarschijnlijk makelijker gaat passen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.