Hulp nodig bij mijn velgen!

Forumindex Forums Modellen Corsa Hulp nodig bij mijn velgen!

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253959
    Anthnyy
      Lid sinds:
      20 November 2012

      Hallo allemaal!

      Ik heb pas geleden 8j,9j velgen gehaald. Nu passen deze mooi onder mijn corsa b, en bij insturen blijft ook voldoende ruimte over.
      Nu is het probleem alleen dat bij het rijden de achterwielen vanwege het inzakken de wielkastlijst raken. Heeft iemand hier een goedkope oplossing voor behalve uitrollen?

      Nu is er een goedkoop schroefsetje die ik op de kop kan tikken, maar ben bang dat ik dan nog meer problemen zal krijgen.

      Iemand ervaring? alvast bedankt

      #18088707
      Looney
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 June 2010

        Of met een schroefset/vaste set voldoende op hoogte zetten, of uitrollen.

        Je kan natuurlijk wel met schuimrubber of bumpstops zorgen dat het niet meer in veert achter.

        #18088708
        BlackDevil
          Lid sinds:
          4 January 2009

          Als je een beetje handig bent, kun je ze ook zelf uitkloppen. 9J krijg je er anders niet fatsoenlijk onder. Rij zelf met 8J achter en ook daarvoor was een beetje werk nodig.

          #18088709
          Opeloco
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 February 2011

            Raken ze enkel de wielbogen of de kas zelf? Anders kun je wat plastiek wegsnijden van de wielrandjes.

            #18088710
            dion87
              Lid sinds:
              22 August 2011

              http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=roller+wheel+arches&_sacat=0&_from=R40″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              zo duur is zon ding niet..

              #18088711
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU” onclick=”window.open(this.href);return false;

                kost bijna nix ;)

                #18088712
                carlover
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 December 2004

                  110 euro voor 1 keer te gebruiken vind ik anders genoeg……

                  ik heb de wielkasten achter zelf naar buiten geklopt.gewoon met beleid doen en goed nabewerken.
                  enige nadeel is dat je plastic randjes niet meer ooptimaal passen.deze zul je naderhand erop moeten kitten.

                  #18088713
                  DunNow
                    Lid sinds:
                    16 September 2004

                    Ik heb een roller liggen als het goed is. Zal vanavond even kijken, mag je wel overnemen voor een paar tientjes.

                    #18088714
                    BlackDevil
                      Lid sinds:
                      4 January 2009

                      @carlover wrote:

                      enige nadeel is dat je plastic randjes niet meer ooptimaal passen.deze zul je naderhand erop moeten kitten.

                      Randjes aanpassen met hete lucht, bovenste 2 schroeven weglaten en in plaats daarvan vastkitten. Op de overige plekken kun je gewoon de schroeven weer gebruiken.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.