Hulp gevraagd astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Hulp gevraagd astra g

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369955
    openastra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2013

      Goede avond. Ik ben altijd  heel goed voor onze astra. En ik zat zo eens te denken welke dingetjes de astra zouden kunnen helpen hem wat beter te laten draaien.

      Egr afdoppen uitschrijven?

      Software update ?

      En misschien kan iemand mij vertellen wat voor foutcode nou zo hardnekkig is ik heb hem al 5 jaar en gaat maar niet weg.

      En kan iemand vertellen waarom er misfires optreden bij optrekken op lpg. Bij lage toeren. Even opschuren  van de bougies werken wel. Maar daarna niet meer. De bougies zien er goed uit maar wel wat wit Ngk bkr6e.

      Opzich geen klagen de auto rijd nog steeds goed.

      Ik zoek een techneut die me gewoon met wat kleinigheidjes wil helpen. Voor een kleine vergoeding . Veel kan ik wel zelf maar voor bovenstaande zal mijn nep opcom niet genoeg zijn. :good:

      Mvg rico

       

       

       

       

      #18370047
      openastra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 March 2013

        Iemand.

        #18370051
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Wat is het bouwjaar?

          Welke motorcode?

          Foutcodes kan je uitlezen met OPCOM of TECH2.

          Welke merk / type LPG installatie?

          Ik rijdt in mijn X25XE V6 en X16XEL met BKR5e bougies, beide auto’s op lpg.

           

          #18370099
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Over welk motortype hebben we het hier? Uitschrijven van EGR gaat niet bij alle modellen.

            #18374675
            openastra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 March 2013

              z16 se … beter laat dan nooit.

              kreng draait nog pas geleden jarig geweest 300.000 bereikt. rijd als een zonnetje op lpg

              :happy02:

              blijft een eikel punt onderin zijn 2 laag toeren kom je niet weg  is daar nou geen software update voor gemaakt.

              #18374697
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Denk niet dat daar een software update voor is en zeker op LPG lever je toch wat in kwa koppel. Wat betreft EGR als je altijd op LPG rijd heeft het geen enkele zin om deze uit te schrijven. LPG is namelijk zeer schoon in tegenstelling tot benzine.

                #18374718
                openastra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 March 2013

                  als ik vermogen vraag zet ik hem zowiezo op benzine 98.   vandaag bobineblok vervangen van de astra had er nog een liggen gaf foutcode p2020 ofzo aan misfire cillinder 2 … starte soms op 3 poten.  op 2 soorten bougies zelfde resultaat. gas en benzine geen verschil. misschien de kabel kan ook. maar eerst even afwachten. meestal maar 30 seconden op 3 poten. daarna was het weg maar wel een foutcode in het systeem. maar goed de 300.000 heeft ie gehaald. alles wat we nu draaien is mooi meegenomen. maar hij rijd nog zo vertrouwd.

                  ik heb nog een topic over de zafira lopen. hoop op reactie.

                  vriendelijk dank.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.