Hulp gevraagd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18477631
    astra-natas1998
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 December 2011

      <p style=”text-align: left;”>Wij zitten met een probleem betreffende onze Astra G. Hopelijk weten jullie iets want anders zouden we afstand moeten doen van onze Opel. Inmiddels is de garage al maanden bezig en zijn veel onderdelen vervangen, maar het probleem blijft.
      Het probleem : plotseling tijdens het rijden, maanden geleden, ging het lampje branden met de auto en moersleutel. Ik kon op dit moment gelijk geen gas meer geven, er was geen verbinding meer met het gaspedaal. Na een uur gewacht te hebben , de auto uitgezet, kon ik weer gas geven. Helaas bleef dit probleem zich steeds vaker voordoen en is de computer al 2x weggebracht naar ac tronics. Dit gaf geen fout codes. Er zijn veel onderdelen schoon gemaakt, maar niets lijkt de oplossing. Mocht iemand iets weten , hoor ik het graag.</p>

      #18477897
      Febe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 November 2004

        Noodloop?

        Probeer eens een andere computer (voor een paar tientjes uit de sloop)

        Moet toch uit te lezen zijn…?

        #18477899
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Lampje branden zonder foutcodes. Wat een onzin is dat.

          #18544785
          Deentjuhhh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 April 2010

            Probeer inderdaad eens een andere computer van de sloop

             

            Maar met zulke fouten die jij omschrijft moet er wat codes opgeslagen zitten in het geheugen kan niet anders.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.