[HOW-TO] – Tigra A – achter boxen vervangen

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Tigra [HOW-TO] – Tigra A – achter boxen vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241867
    gertjuh1968
      Lid sinds:
      20 February 2011

      wat ik met rood omcirkelt heb moet je eraf halen, bijde gordel zit een tork dan duw je het kapje schuin naar buiten, en achter zit een tork waar je je afdekzijltje in legt.
      ik heb voorzichtig de beschermkapje van de box los gemaakt, deze heb ik met een plate schroefendraaien los gemaakt, en ik heb er 1 laten zitten, want ze knappen af. dan haal je de 3 schroefen los van de box zelf met een ster.
      zet de ster een beetje schuin.
      als de box los ligt haal je het aansluit kabeltje los led wel op deze is vrij kort. dit ging bij mij nogal moeilijk, omdat m,n box toch al kapot was heb ik het stof wat in de box zit verder kapot getrokken.

      dan trek je de bekleding naar voren (wel een beetje kracht zetten) en schuift de box tussen de bekleding door naar achteren, met je andere hand ga je in het kleine gat dan trek je de box naar achter,
      en via het grote gat haal je de box eruit.

      boven aan het rubber hoef je niks te doen deze kom vanzelf los als de bekleding naar voor trekt

      dan de nieuwe box er in.
      het afdekkapje van de gordel;
      hier zit een klipje in

      deze moet met het plaatje naar onderen tussen het afdekplaatje

      plaats het afdekkapje tussen de eerste rand van het rubber, en met een schroefendraaien druk je het klipje naar achter in het gaatje.


      dan duw je het rubber weer op zijn plaats

      alles weer afbouwen en je heb muziek vanachter uit de tieg

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.