[HOW-TO] – Kadett E- Reparatiehandleiding Caros./onderstel

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Kadett [HOW-TO] – Kadett E- Reparatiehandleiding Caros./onderstel

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256662
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Bij deze±

      http://imgur.com/a/DQhlS#0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      In elk geval heb ik het boek kunnen scannen en in één kristalheldere PDF kunnen overzetten…. Evt. kan ik hem aan mensen die het willen ook emailen, stuur dan even een PM.

      Wil je waarschuwen dat je er een aardig wespennest mee open kunt halen, er zitten zo veel naadjes en kiertjes in zo’n koets en als je alles perfect wilt hebben kost het meer werk en geld als een nieuwe auto bouwen. Je zult ergens een streep moeten zetten hoe ver je er in wilt gaan. Als zo’n auto altijd binnen heeft gestaan en dat ook blijft doen is het wel een ander verhaal, maar er zijn Duitse topics waarin alle delen losgeboord worden en veel vervangen wordt en alles weer in elkaar gelast en dan zie je wat ik bedoel. Dan praat je zelfs nog over auto’s die niet eens zo extreem verrot waren. Maar als je het leuk vindt om te doen en je hebt er het geld en moeite voor over kan het een heel dankbaar resultaat opleveren, daar niet van. Wens je veel succes en als je de moeite doet, maak dan een mooi topic er over aan.

      Als tip nummer 1 wil ik je meegeven dat het enorm de moeite loont om eens te gaan kijken bij een serieuze professionele klassieker hersteller. Iemand die in het vak zit. Dan bedoel ik dus geen gemiddelde schadehersteller, want die kunnen vaak alleen maar goed plamuren, en maken er met laswerk vaak alleen maar een lapjeskat van. Iemand als Fokker in Almere, of Romijn in Renswoude. Dat zijn echt begrippen in het vak, en die kunnen ook tips geven die verder gaan dan “loop naar de Gamma en koop wat Tectyl”….

      Succes!

      #18122373
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Heb de pdf even in foto’s omgezet, zo is het wat makkelijker te hoasten…

        http://imgur.com/a/DQhlS#0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.