How-to Kabels trekken help????

Forumindex Forums Modellen Tigra How-to Kabels trekken help????

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242387
    kimmy05
      Lid sinds:
      12 August 2011

      Hallo allemaal…..

      ik heb even een vraagje…..heb sinds zondag een mooie grote subwoofer van jbl, gekocht op 100% tuning en het is deze geworden….http://www.jbl.nl/jbl-product-detail/gt5-1204bp.html” onclick=”window.open(this.href);return false; compleet met kabels enzo…..

      En nu wil ik alvast de subwoofer en condensator aansluiten, de versterker komt met mijn verjaardag hitonics :P…..hoe kan ik het beste de kabels door de auto heen trekken vanuit de kofferbak???? er zit een handleiding bij maar daar wordt ik niet veel wijzer van…:S:S

      Kan iemand misschien een how to maken???? zou toppie zijn…….

      Groetjes Kimberley

      #17929705
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Sowieso zorgen dat de kabels voor je audio niet teveel in de buurt van de kabelboom van de auto liggen.
        Als het goed is ligt de originele kabelboom naar achteren langs de bestuurderskant onder de dorpel-kappen, dus kan je het beste je kabels langs rechts trekken.
        Interieurdelen en kappen losmaken, kabels er in leggen en de boel weer dicht schroeven.

        #17929706
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          inderdaad.. deze kun je compleet langs de zijkant (bijrijder) leggen naar achteren..
          ik heb een kabeltrekker gebruikt dat ik zonder moeite alles in 1x naar achteren
          kon trekken.. wel opletten dat je je voedingkabel niet te dicht langs je audio
          kabel gaat leggen anders kun je storing krijgen..

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.