Hoost’s Corsa B topic.

Forumindex Forums Modellen Corsa Hoost’s Corsa B topic.

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #18180369
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      kom je 16 nov nog ff naar de meeting in hoogeveen? kan ik hem ff in het echt zien ;)
      lijkt me wel een leuk bakkie

      #18180370
      HOOST
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 September 2013

        Hoogeveen zit wel in de planning, ligt eraan of ik werken moet anders kom ik die kant zeker even op.

        #18180371
        HOOST
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 September 2013

          Afgelopen weekend de laatste twee velgen in antraciet gespoten, wielkasten gereingd en voorspatlappen (had ik nog) gemonteerd.
          Verder de achterklepbekleding losgehaald omdat de klep niet meedeed op de cv en dat doet ie nu dus wel (nu de tankklep nog) en gelijk maar even de achterwisser verwijderd.

          #18180372
          HOOST
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 September 2013

            Wisser weg en fris gewassen.

            Het was overigens al flink koud in Winterberg vorige week of zal mijn temperatuurvoeler in de war zijn?

            #18180373
            corsa14slow
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 December 2011

              Denk eerder dat ie in de war was… zo koud is het hier nog niet geweest dit jaar ;)

              #18180374
              HOOST
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 September 2013

                ;)

                #18180375
                HOOST
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 September 2013

                  De hele winter weinig te melden gehad, de Corsa heeft prima de winter doorstaan en veel kilometers tussen Nederland en het Sauerland gereden.
                  Inmiddels alweer 14000 km gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 14, helaas verbruikt deze Corsa wel meer olie dan mijn vorige.
                  Elke 2000 Kilometer moet er weer een litertje bij en das volgens mij best veel.

                  Volgende week gaan de zomerwielen er weer onder maar daarvoor moet ik nog 5mm spacers hebben omdat de voorbanden net aan de schroefpoten aanlopen, heeft iemand nog een setje liggen of een goed adres waar ik er een paar kan scoren?

                  #18180376
                  HOOST
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 September 2013

                    Verse APK, gepoetst, en de zomervelgen er weer onder.
                    Ik zeg: beter zo.

                    #18180377
                    Leendert89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 November 2012

                      Ziet er zeker weer beter uit zo zonder al het pekel etc…… :thumb

                      #18180378
                      HOOST
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 September 2013

                        Drieentwintigduizend kilometer mee gereden, paar litertje olie een benzinepomp en een ruitewissermechanisme verder maakt de Corsa plaats voor een Vectra combi en is dus te koop.

                      10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.