hoogte voor krik

Forumindex Forums Modellen Mokka hoogte voor krik

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268190
    Walter2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 September 2006

      Hallo allemaal, mijn naam is Walter en ik ben de trotse eigenaar van een Mokka 1.6 Cosmo. Voor het wisselen van mijn zomer- en winterbanden wil ik een hydraulische krik kopen. Die werkt makkelijker dan de originele schaarkrik. Weet iemand misschien welke hoogte de krik moet hebben. Er zijn namelijk diverse maten b.v. 135 mm – 325 mm. Graag een reactie.

      #18253944
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        gewoon een goedkope garagekrik kopen. Die passen altijd en doen het eeuwig. zijn niet het handigste om mee te nemen maar voor dit soort klussen wel erg handig.
        Die hydraulische dingen die recht omhoog gaan zijn leuk en lekker klein maar vind ik persoonlijk erg onstabiel en werken alleen op perfect recht terrein..

        #18253945
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          http://www.powerplustools.nl/hydraulische-apparatuur/mini-garagekrik-ppt-1761-2t.html?gclid=CKXpmr7j8sACFdLKtAodeHMAVQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

          zo 1 heb ik achter in de auto staan, gebruik ik al een paar jaar en bevalt me super.
          voor grotere klussen is een grotere makkelijker natuurlijk, maar om wielen te wisselen vind ik deze ideaal.

          #18253946
          Walter2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 September 2006

            Bedankt voor jullie reactie maar komt deze krik wel hoog genoeg voor een Mokka?

            #18253947
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              neem aan dat een mokka weinig hoger is dan een andere auto toch?

              oja, heb ff op google gekeken, is inderdaad hoger ja, was in de war met de adam.
              nu betwijfel ik ook als deze hoog genoeg is.

              #18253948
              icecold
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 April 2010

                Ik krik mijn vivaro voor de wielenwissel op met zo een rood goedkoop krikje, gaat meer als hoog genoeg

                #18253949
                midnight black
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 December 2011

                  Ik ben benieuwd hoe de meesten een potkrik onder de auto zetten zonder dat de auto schade oploopt…

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.