Hoofdsteunhouders achterbank

Forumindex Forums Modellen Corsa Hoofdsteunhouders achterbank

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268010
    M-style
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2014

      In mijn Corsa zitten hoofdsteunen achter waarvan 2 hoofdsteunhouders van de achterbank kapot zijn. Ik heb al geprobeerd ze er uit te krijgen maar deze zitten muurvast, iemand een idee. Of heeft iemand nog een rugleuning achterbank in de kleur zwart met blauw/rode vierkantjes.

      #18252049
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Die hoofdsteunhouders zitten in het metalen frame geklikt met weerhaakjes. Je kunt proberen om ze enigszins te draaien en eruit trekken, of je moet de achterbank uit elkaar halen.
        Maar aangezien ze toch al kapot zijn, als je al nieuwe hebt, dan zou je kunnen proberen om het deel wat uitsteekt er af te halen (zagen slijpen beitelen of zoiets) en het resterende deel naar beneden slaan met een passend pijpje.

        #18252050
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Achterbank rugleuning kun je helemaal demonteren. Stof aan de achterkant loshalen, daarna zit de zwarte stof om een randje heen gevouwen. Haal de rugleuning er maar uit, spreekt voorzich.

          #18252051
          M-style
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 January 2014

            Oke dat moet te doen zijn, de hoofdsteunhouders zijn vandaag bij de dealer besteld.

            #18252052
            .B4R7.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2007

              Ik heb een tijdje geleden zelf hoofdsteunen erin gemaakt omdat ik deze origineel niet had. Er in gaat vele malen makkelijker als eruit..
              Misschien dat je met n tang inderdaad het hele kokertje kunt draaien en dan omhoog kunt halen. Anders inderdaad de rugleuning demonteren.
              Mijn kokertjes komen uit een sloop auto dus gewoon een mes in de rugleuning geduwd en opengehaald. Zo gepiept :p

              #18252053
              M-style
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 January 2014

                De hoofdsteunen zitten er weer netjes in. ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.