Hoi ik ben Leslie AKA Schoefse

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hoi ik ben Leslie AKA Schoefse

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264121
    Schoefse
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 February 2014

      Hoi ik ben Leslie ook wel bekend als Schoefse,

      Ergens in 1986 werd ik in een klein dorpje in het zeeuwse op deze aarde gezet, dat kan ik mij niet meer zo goed herinneren.
      Wat ik nog wel weet is dat mijn ouders in mijn jonge jaren in een groene opel kadett D reden deze werd later opgevolgd door een groene opel kadett E z’n station.
      Echter vond deze het nodig op de A58 eens lkkr de boel op te stoken onder de kap en daar stond me pa dan met ze auto in de fik.

      De jaren verstreken en een opel stond er niet meer voor de deur, tot dat broer lief zijn rijbewijs haalde.
      Mijn ouders kochten een 2e auto een rode opel kadett E sedan dan kon m’n broer en m’n moeder die toen werkte er in rijden.
      De kadett ging een jaartje later weer weg en m’n broer kocht zijn eerste eigen auto en ja hoor dat werd een grijze opel vectra A.
      Maar ja ook hieraan kwam een eind, hij ging op zich zelf wonen en nam z’n opel mee.

      Eindelijk kwam dan de dag dat ik mijn rijbewijs mocht ophalen en broer lief die al niet meer thuiswoonde en in de tussentijd z’n vectra had ingeruild voor een rode astra F met de nodige verbouwing hier en daar was bereid om mij te brengen naar het gemeentehuis.
      Wat dus weer in hield dat de eerste auto waar ik in reed toen ik mijn rijbewijs had een Opel astra was.

      Toen zelf een auto gekocht een Nissan sunny uit 1988, leren rijden doe je in een oude auto dan geeft het niet als je er eens een paaltje uit rijd was de les van m’n pa. Na een jaar leren rijden zonder paaltjes te raken ben ik over gegaan op een volvo 440. Deze werd na 1,5 jaar “in de prak” gereden voor m’n deur door….. een opel astra F. Maar ja die liet geen briefje achter dus dat was jammer. Toen over gegaan op een mitsubishi carisma uit 1998 hier heb ik bijna 6 jaar mee gereden. Het was alleen nooit MIJN auto als je snapt wat ik bedoel. Als je het niet snapt het was wel mijn auto maar ik had er niet echt het “Dit is mijn auto” gevoel bij. Deze auto heb ik eergister achter gelaten bij de garage voor…………………………. een opel.

      Oke, misschien was het niet echt een hele grote verassing dat ik een opel heb gekocht maar wat ik nu wel heb dat het Dit is mijn auto gevoel er weer is :D

      Ik ben dus Leslie of Schoefse en ben sinds eergister de trotse eigenaar van een zwarte opel vectra C 2.2-16V GTS uit 2003.

      Foto’s volgen nog maar op dit moment heb ik me even buiten mijn server gesloten.

      Foto’s gemaakt door de garage, als het weer en de tijd mee zit ga ik er eens een paar zelf maken.






      #18218160
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        Haha Welkom leslie,

        Mooi verhaal heb je neer gezet :)
        vroeg of laat moest het er dus toch van komen om een opel te kopen :thumb

        kom maar op met die :kewlpics

        #18218161
        marcel kranen
          Lid sinds:
          26 January 2013

          welkom hier en alvast veel rijplezier gewenst in je mooie auto, en op :kewlpics zijn we zeker gek.
          mvg marcel

          #18218162
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.