Hoeveel waard

Forumindex Forums Modellen Calibra Hoeveel waard

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354990
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo allemaal, Mijn naam is Jay(son) 26 uit westzaan
      Ik ben van plan om een Calibra te gaan kopen.
      Een compaan van mij is heel lang bezig geweest met een Calibra, maar hij kwam er niet uit omdat de verkoper geen korting wilde geven.
      Wat ik niet zo vreemd vindt omdat die auto officieel niet eens te koop staat.
      Ik heb dus ook geen plaatjes op het net gevonden nog, maar mijn compaan zegt me wel dat het echt een vette wagen is.

      Het gaat om een 2.5V6 Aut. Cliff Edition. Full Option 186DKM

      iets van zeegroen/ ocean blauw
      O.a. Als ik alles goed heb doorgekregen.

      Creme leder bekleding
      Stoelverwarming
      open dak
      Traction Control
      Origineel Cliff edition (eigenaar schijnt hem zelf te hebben geimporteerd
      Cruise Control
      Airco (schijnt defect te zijn, weet niet of dat al gemaakt is maar gebruik ik toch niet)
      NL Boardcomputer
      Xenon Angeleyes helder glas (Originele Calibra koplampen)
      308 Remmen (weet alleen niet precies wat mijn compaan daarmee bedoelde)

      De lak auto schijnt echt in goede staat te zijn. Ze zochten nog een deukje, maar hebben die niet kunnen vinden.
      De motorkap was verlengd zonder naden, en er zaten roostertjes in de zijschermen, verder was er niets aan gedaan, dus geen spoilers enzo.
      Was wel iets met een achterspoiler maar wat weet ik niet die zat er alleen niet op.
      Distributie was vorig jaar gedaan, en de auto staat eigenlijk meer stil dan dat hij rijdt.

      Wat ik gehoord heb is de eigenaar te porren voor ongeveer 4000 Euro.
      Maar dat vindt ik toch wel prijzig. gezien wat er te koop staat.
      Alleen wat er te koop staat heb ik wat van bezocht en daar was wel allemaal toch wel behoorlijk wat aan.
      Voordat ik ga bellen wou ik eens polsen hoe jullie hierover dachten.
      Geen zin om zo maar iemand te benaderen dat ik zijn auto wil kopen zonder dat ik weet wat die waard is.

      Misschien kunnen jullie mij hierover wat meer informatie geven.

      #18355027
      2slow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 October 2006

        Ik ken deze auto en zn eigenaar. Het is een mooie wagen en ik denk ook zeker zn geld wel waard. En ik ken hem. Hij gaat hem niet voor een scheit prijs weg doen (en daar heeft hij gelijk aan).

         

        Voor onder de 2000 is er wel wat te koop, maar vergelijk géén appels met peren! Goede Calibra’s zijn er niet zo veel meer.

         

        Het is idd een originele duitse Cliff, die zijn er vrijwel niet in Nederland. Die kleur ga je ook in Nederland niet een 2e van vinden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.