Hoeveel is mijn Kadett C waard?

Forumindex Forums Modellen Kadett Hoeveel is mijn Kadett C waard?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373317
    KadettC1979
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 March 2020

      Beste,

       

      ik ben al meer dan 12 jaar trots eigenaar van een Opel Kadett C uit 1979. Deze heb ik samen met mijn vader opgeknapt en daarna af en toe gereden. Sinds 8 jaar geleden heb ik hem geschorst en elk jaar doe ik een rondje rijden om alles goed te houden. Hij staat netjes droog opgeslagen. De auto is helemaal hard. Omdat ik het zonde vind om er niet mee te rijden en verwacht het ook niet meer te doen (te druk met 2 jonge kinderen), wil ik hem te koop gaan zetten. Ik heb echter geen idee wat zo een auto waard zou zijn. Wat denken jullie dat een goede waarde is.

      Bouwjaar: 1979

      Type: Sedan

      Transmissie: Handbak

      Kilometerstand: 80.000 km

      Kleur: Rood

       

      Foto:

      DSC_0223 (2)

       

      #18373339
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        dat hang een beetje van de staat af maar zoals je hem beschrijft zou ik zeggen rond de 4000 euro maar het kan ook zomaar zijn dat er iemand er meer voor zou willen betalen , je kunt hem natuurlijk ook laten taxeren dan weet je meer

        #18373359
        KadettC1979
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 March 2020

          Bedankt voor de reactie. Ik heb hem 8 jaar geleden nog laten taxeren en toen was de auto iets meer dan 4000 euro waard. Weet alleen niet wat de waarde de laatste jaren aan het doen is.

          #18373368
          Motormuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 March 2005

            dat is in zekere zin wat de gek er voor over heeft ;-)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.