Hoe zet je achterruitverwarming aan?

Forumindex Forums Modellen Tigra Hoe zet je achterruitverwarming aan?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #17605595
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      trakknop voor binnelicht zit nog steeds in de lichtschakelaar, alleen tegenwoordig moet je drukken.. ipv trekken.

      Willem

      #17605596
      Boterletter
        Lid sinds:
        27 December 2008

        origineel gepost door Bu5t3d
        ik had laatst bij een jonge in z’n auto
        op het knopje waar je je electrische spiegels kan verzetten,
        zat ook een klein knopje met een lampje wat je in kon drukken,
        iemand enig idee waar dat van is?

        Da’s de James Bond uitvoering .. dat knopje is voor de schietstoel :angel

        #17605597
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          … Met die trekknoppen is het gewoon een kwestie van weten. Een oom van mij heeft ergens in de 70’er jaren een opel Kadett Berlinetta Coupe gehad (waar ook die wit/gele 2.0 GTE rally-uitvoering van is) en die had dat al. Op zich vind ik het wel een goed plan om de achterruit verwarming een ledje op de bestuurdersdeur te geven, misschien is dit ook wel om te laten weten dat je spiegel verwarming ook aan is gegaan ;)

          Maar zo hebben veel auto’s eigenaardige zaken, ik heb jarenlang met een Citroën XM gereden waar de handrem met de voet werd bediend, het was een vierde pedaal, naast je rem .. hij zat wel ver genoeg weg om je niet te vergissen, maar het was wel apart, loslaten gebeurde middels een trekknop op je dashboard. een beetje apart, maar dat is ook wel weer de charme van een auto .. een beetje eigenwijzigheid mag ik wel. Het geeft de auto karakter en zeker in het geval van zo’n aparte handrem, kan het ook potentiële autodieven het wel lastiger maken.

        3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.